دانلود رایگان فیلم سینمایی پیش از برخورد

دانلود فیلم سینمایی پیش از برخورد به کارگردانی محمدابراهیم معیری

download new movie pish az barkhord for direct link

پخش انلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود

 

اندکی درباره ی فیلم پیش از برخورد

فیلم سینمایی پیش از برخورد با ژانری اجتماعی ساخته محمد ابراهیم معیری می باشد . معیری که در سال 1352 در استان مازنداران متولد شد و هنر خود را به عنوان برنامه تلویزیونی شروع است او نویسندگی چهار فیلم از جمله فیلم گلوگاه در سال 1389 فیلم دامنه های سفید در سال 1391 و کتوی سفید را در  سال 1386 انجام داده است و هم چنین کارگردانی وتهیه کنندگی چندین فیلم را تاکنون داشته است که توانسته در هر کدام موفقیت خوبی به دست آورد .

 

محمد ابراهیم معیری ساخته دیگرو اثر های هنری دیگری نیز دارند که بتواند آنها را قابل قبول و هنرمندانه پسنداشت از جمله از آن ها می توان به دامنه های سفید کتونی سفید و گلوگاه را نیز نام برد . البته قابل ذکر است که پای علاوه بر کارگردانی این فیلم تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده داسته است و براس ساخت فیلمهای خود پا در رکاب کاردانان کارکشته ایرانی از جمله مسعود کیمیایی نیز گذاشته اند و توانسته به موفقیت نیز برسند .

 

خبر تازه در باره ی ساخت فیلم 

آقای معیری در یکی از نشست های خبری خود اعلام کرد که به تازگی پروانه تولید و ساخت این فیلم به اجرا در آمده است .و پروژه ی آن استارت خواهد خورد.فیلم سینمایی گلوگاه ( با بازی لادن مستوفی ,کامران تفتی ,محمد هادی دیباجی )که در سال 1392 وارد سینما شد و توانست مخاطبان زیادی به خود داشته باشد . و همین باعث محبوبیت محمد ابراهیم معیری نیز شد .

 

گفته میشود که این فیلم ، باتوجه به فیلمنامه آن فیلمی پر بازدید و پرستاره خواهد بود اما متاسفانه اطلاعات دقیقی از آن در دسترس ما نیست .

 

عوامل فیلم

کارگردان , تهیه کننده  : محمد ابراهنی معیری

نویسنده : محمد ابراهیم معیری

بازیگران :

 فیلمبرداری :

تدوین :

موسیقی :

عکاس :

 

تصاویر فیلم

کارگردان فیلم پیش از برخورد