دانلود رایگان فیلم سینمایی چند می گیری گریه کنی 2

دانلود فیلم سینمایی کمدی چند می گیری گریه کنی 2 با لینک مستقیم

download new movie chand migiri gherye koni 2 for direct link

پخش آنلاین و تریلر فیلم در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم چند می گیری گریه کنی 2

حدودا پس از چند سال گذشتن از اولین ساخت آن اینبار نیز توسط علی توکل  نیا جلوی دوربین می رود و اینبار نیز با ژانری کاملا متفاوت به نمایش گذاشته خواهد شد .

 

در سال 1384 زمانی که اولین بار این فیلم اکران شد وارد سینما گردید توانست مخاطبان زیادی را جذب کند و همانطور که می دانید اولین فیلمنامه آن به دست آقای محسن تنابنده  که آثار  قابل توجهی از جمله (گینس , قسم, دانه های برف , آفساید ,به خاطر سوگند, هفت دقیقه تا پاییز ,را به نمایش گذاشته اند )نوشته شده بود.

 

اما اینبار به دست رحیم بهبودی اجرا شده است .تمام صحنه های فیلمبرداری این فیلم در تهران انجام شده است و در سال جاری احتمالا به اکران در خواهد آمد .هم چنین می توان به بازیگر قدیمی سینمای ایران جناب آقای ابولفضل پور عرب اشاره کرد .که قبول کرده اند در کنار آقای لولایی به بازی  و همکاری در این فیلم بپردازند .

 

جوایز فیلم

با این حال چند می گیری گریه کنی 1 توانست دیپلم افتخارات از سوی هیت داوران را در بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فجر بدست اورد .و نکته که می توان اضافه مرد حضور الناز شاکر دوست و مرحوم منوچهر نوذری بودند و شهرام حقیسقت دوست بودند  ..که اکثریت انها در سری دوم نیز به همکاری با آقای توکل نیا پرداخته اند .

 

عوامل فیلم

کارگردان : علی توکل نیا

 تهیه کننده : حسین توکل نیا

نویسنده : رحیم بهبودی

 بازیگران: ابولفضل پورعرب, حمید لولایی, هومن حاج عبداللهی ,اسدلله یکتا حسین عابدینی و آناهیتا همتی بازیگر فیلم سلفی با رستم

موسیقی :

فیلمبرداری :

تدوین :

 

تصاویر فیلم

چند میگیری گریه کنی 2

 

تصاویر فیلم چند میگیری گریه کنی 2

 

دانلود فیلم چند می گیری گریه کنی 2