دانلود فیلم کشتارگاه با ژانر درام

فیلم سینمایی با کیفیت 3D

donload new movie Slaughterhouse link for direct 3D

تصاویر فیلم در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم کشتارگاه

این فیلم  به کارگردانی عباس امینی متولد سال 1360 در آبادان است وی فعالیت خود را از سال 1377 در انجمن سینمای جوان همین شهر آغاز کرد فیلم های او شامل (والدراما)(هندی و هرمز )(کشتارگاه)و(ابراهیم است).

 

این فیلم داستان پسری است که از فرانسه دیپورت شده واکنون با پدرش با در کار هولناکی می نهند،این فیلم روایتگر داستان قاچاق گوشت در کشور است.

بازیگران چندانی در دست ما نیست اما در اطلاعات به دست امده حسن پور شیرازی مانی حقیقی باران کوثری و امیر حسین فتحی بازیگر فیلم شهرزاد وفرزند حسن فتحی است.

 

باران کوثری متولد 25 مهر 1365 است وی فعالیت خود را از سال 1370 در فیلم بهترین بابای دنیا شروع کرد وی یازده بار درجشنوار های مختلف نامزد شده که در هفتای آنها برنده شد.

 

مانی حقیقی  متولد 25 تیر 1358 در تهران است وی فعاغلیت خودرا از سال 1353 شروع کرد واکنون نزدیک به 27 فیلم دارد در 32 جشنواره نامزد وپیروز هت تا از این جشنواره ها بوده است.

حسن پور شیرازی متولد سال 1336 در شیراز است وی فعالیت خودرا ازسال 1362 آغاز کرده وتاکنون حدود پنجاه وشش فعالیت داشته و ونه بار نامز جنواره های مختلف شده که سه تای آنها موفق بوده است.

 

عوامل فیلم کشتارگاه

کارگردان: عباس امینی

نویسنده: حسین فرخ زاده،عباس امینی

بازیگران: مانی حقییقی،حسن پور شیرازی،امیرحسن فتحی،باران کوثری بازیگر فیلم  آستیگمات

موسیقی: مهران قائدی پور

تهیه کننده: جواد نوروز بیگی

 

تصاویری از فیلم

پوستر فیلم کشتارگاه

 

تیزر کشتارگاه

 

پشت صحنه کشتارگاره

 

لینک دانلود پس از انتشار در سایت قرار خواهد گرفت