دانلود فیلم گینس با کیفیت عالی

دانلود با لینک مستقیم و چند کیفیت

توضیحات فیلم و گالری تصاویر قرار داده شد

 

توضیحات مختصر درباره ی فیلم

فیلم در ژانر کمدی – اجتماعی می باشد . کارگردانی اثر را آقای محسن تنابنده به عهده داشته است کارگردانی فوق العاده خوب در این عرصه که اثار بزرگ و جذابی در کارنامه ی خود دارد . داستان درباره ی دو نفر است که می خواهند دست به هر کاری بزنند تا نامشان در کتاب گینس نوشته شود زیرا علاوه بر کسب در آمد مشهور می شوند . آنها در ابتدا برای انجام این کار کتاب گینس را زیر و رو کردند و چیزی که نوشته نشده بود سوارکاری با شتر مرغ بود . پس یک شتر مرغ آماده کردند تا بتوانند نامشان را به عنوان سوارکار با شتر مرغ ثبت کنند.

 

از اتفاقاتی که ابتدا برایشان می افتد بگذریم اما شتر مرغ را وقتی سوار ماشین می کنند تا به صحنه ی سوارکاری و فیلم برداری بروند پیچ ماشین باز می شود و شتر مرغ پر! شتر مرغ از بین می رود و دیگر بیخیال این کار می شوند . به سراغ کار های بعدی از جمله …

 

داستان فیلم کمدی و جذاب است و شخص هر چه تلاش می کند باز هم یک مشکل برایش پیش می آید که تمام برنامه اش را به هم میزند . بازیگران توانمندی از جمله رضا عطاران ( بازیگر اصلی هزارپا )، محسن تنابنده در فیلم ایفای نقش می کنند که در کار خود فوق العاده هستند. این فیلم در زمان اکران بیش از ۳ میلیارد تومان در سینما فروش داشته‌ است و از نظر مردم و منتقدین فیلمی جذاب بوده که توانسته است نمره 6/10 را از مردم دریافت کند .

 

عوامل ساخت فیلم گینس

کارگردان :محسن تنابنده

نویسنده :محسن تنابنده و احمد رفیع‌ زاده

تهیه کننده :سعید ملکان

فیلم برداران :مرتضی غفوری و محمدرضا سکوت

موسیقی : آریا عظیمی نژاد

تدوین :مهدی حسینی‌ وند

 

گالری تصاویر

دانلود فیلم گینس

 

دانلود فیلم گینس