دانلود رایگان فیلم سینمایی هزارپا یک و دو

دانلود رایگان فیلم سینمایی هزارپا با هنرنمایی رضا عطاران 

download new collection  movie hezarpa for direct link

لینک دانلود در سایت قرار گرفت

 

تصاویر فیلم هزار پا 

دانلود فیلم هزارپا

 

توضیحات کلی درباره ی فیلم هزارپا

فیلم سینمایی هزار پا ساخته آقای ابوالحسن داووی می باشد وی درسال 1344 در نیشابور به دنیا آمد و فعالیت به سزایی در بعد از انقلاب از جمله فیلمهای(تقاطع) (رخ دیوانه) را وارد سینما کرد . این فیلم نیز  که در سال 1396 تولید آن شروع شد و به دلیل مدت زمان طولان آن تصمیم گرفتند تا در دو قسمت به صورت خرید قانونی فیلم را به نمایش بگذارند .

 

این  فیلم که توجه بسیاری زیادی را نسبت به خود جلب کرد و توانست فروش خوبی بالغ بر مبلغ 38,048,151,000 تومان نیز فروش  داشته و جز پر فروش ترین ها باشد . زیرا همانطور که از اسم این فیلم مشخص است می تواند مخاطب زیادی دشته باشد و افراد زیادی را جذب کند .و توانسته رکورد بیشترین فروش فیلم های قبلی را نیز داشته باشد و خود را به اوج برساند .

 

 نقد منتقدان 

بسیاری از منتقدان فکر می کنند که این فیلمنامه مشکلاتی نیز به همراه داشته است که از جمله از آنها می توان به فرعی بودن داستان و منطق روایی آن نیز پرداخت . و نکته ی ریز دیگری که در این داستان وجود  دارد اندکی شوخی های جنسی و وا دادن نا بهنگام الهام است که خیلی راحت به رضا که هیچ شناختی از او ندارد و در حین حال خلافکارا بود او را می بیند اما باز قد ازدواج با او را دارد .

 

خلاصه کلی فیلم 

داستان فیلم از این قرار است که مرد جوانی رضا نام که پای خود را در تصادف با موتور از دست داده اما با این حال بارها توانسته است از بیمه غرامت بگیرد و همین سبب باعث شده تا لقب هزار پا به او داده شود . رضا قصد دارد تا هماه کارهای خلاف دختر بنام الهام را عاشق خود کند او همه این اطلاعات را از طریق مادر دوست به دست می آورد .و خود را به آسایشگاه جانبازان می رساند .

و خود را مردی مومن نشان می دهد تابتواند دل آلهام را به دست آورد . اما در این حال دزدیدن برگه هایی که رضا و دوستش زحمت آنرا کشیده بودند برای آنها دردسر می شود و ان خلافکاران سرتر از رضا  الهام را به عنوان گروگان می برند تا بتوانند  اوراق خود را بدست آوردن . اما غافل از اینکه …

 

عوامل فیلم 

کارگردان : ابولحسن داوودی

تهیه کننده : رضا درخشان

نویسنده : امیر برادران پیمان جزینی مصطفی زندی

بازیگران : رضا عطاران, جواد عزتی بازیگر فیلم خورشید , سارا بهرامی ,امید روحانی, شهره لرستانی , سپند امیر سلیمانی ومهران احمدی

موسیقی : محمدرضا علیقلی

تدوین : بهرام دهقانی

فیلمبرداری : علیرضا برازنده

 

دانلود لینگ های قانونی فیلم هزارپا

قسمت اول

کیفیت 1080p | کیفیت 720p | کیفیت 480p

 

قسمت دوم 

کیفیت 1080p | کیفیت 720p | کیفیت 480p

 

بازیگران هزار پا

 

داستان فیلم هزارپا

 

پشت صحنه هزارپا