دانلود فیلم سینمایی یتیم خانه ایران  Yatim khaneye iran بدون سانسور 

دانلود فیلم سینمایی ایرانی یتیم خانه ایران با کیفیت فول اچ دی 

download new movie Yatim khaneye iran for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم یتیم خانه ایران

فیلم یتیم خانه ایران با ژانر اکشن ، تاریخی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در سال 5 آبان 1396 به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم طالبی می باشد. این فیلم به دلیل جذایت فراوان خود در حیطه نویسندگی و داستانی توانست نظر مخاطبان و منتقدان زیادی را به خود جلب کرده و ارای مردمی 75 درصدی و امتیاز 6.1 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند. با این حال تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

 از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به حضور علیرام نورایی ، جعفر دهقان ، قطب الدین صادقی ، فرخ نعمتی ، برایان طرفه ، آهو خردمند ، بهار محمدپور ، علی شادمان اشاره کرد که به خوب به ایفای نقش پرداخته اند. نکته مهم که منتقدان به آن اشاره کرده اند، توجه تاریخ دانان به قسمتی از تاریخ ایران است به درستی به دست مورخان و تاریخ نویسان به طرز واقعی نوشته شده است و با این حال با یک صحنه کاملا فضا سازی شده و حرفه ای رو در رو هستیم که طراحی صحنه های لباس این فیلم برگ برنده هستند.

 

داستان فیلم یتیم خانه ایران در اواخر دوره قاجار و شروع جنگ جهانی و حضور نیروهای نظامی اتفاق می افتد. زمانی که به دلیل حضور نظامیان خارجی ایران را قطحی فراگرفته  وارد محصولات غذایی به ان ممنوع شده است . به همین دلیل از جمعیت 20 میلیون نفری ایران ، 10 میلیون نف بدون شلیک گلوله کشته شدند .

 

عوامل ساخت و تولید فیلم Yatim khaneye iran 

کارگردان : ابوالقاسم طالبی

تهیه کننده : محمدرضا تخت کشیان

نویسنده : ابوالقاسم طالبی

بازیگران : علیرام نورایی ، جعفر دهقان ، قطب الدین صادقی ، فرخ نعمتی ، برایان طرفه ، آهو خردمند ، بهار محمدپور ، علی شادمان

موسیقی : سرگئی کروتسنکو

فیلمبردار : اصغر رفیعی جم

تدوین : مهدی حسینی وند

توزیع کننده : فیلمیران

تاریخ انتشار : 5 آبان 1395

 

تصاویر فیلم 

نقد وبررسی فیلم Yatim khaneye iran

 

تصاویر فیلم Yatim khaneye iran

 

پشت صحنه فیلم یتیم خانه ایران