دانلود فیلم یلدا با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی یلدا با سرعت بالا 

download new movie yalda link for direct 4k

تصاویر فیلم به همراه پشت صحنه در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم یلدا

این فیلم راجب زن جوانی است که به جرم قتل عمد شوهرش محکوم به اعدام است او را در شب یلدا به یک استودیوی پخش برنامه زنده اورده شده تا توسط تنها فرزندش بخشیده شود….این فیلم به کارگردانی مسعود بخشی متولد سال 1352 در تهران تولید ودر سال 1397 به اکران عمومی درامد،وی فعالیت خود را مستند تهران انار ندارد اغاز کرد.

بهناز جعفری از بازیگرانی است که دار این فیلم حضور دارد، وی متولد 25 مرداد سال 1353 در تهران است که فعالیت خودرا ازسال 1373 شروع کرده وتاکنون موفق به دریافت سه حایزه شده است.یلدا فیلمی بی منطق است که هیچ دلیلی برای رخ دادن اتفاقات آن نمیبینیم  نو همه چیز ناگهان از در ودیواپر سر میرسد فیلمی سعی داشته شبیه به برنامه تلوزیونی ماه عسل عمل کند و یک شاکی و متشاکی وجود دارد.

 

این فیم پر است از خرده پیرنگ های بی مفهوم و داستان پرکن و بازیگرانی که نه از پیشینه شان خبری هست نه انقدر عمیقند که بشود با آنها همذات پنداری کرد و شاید تنها شخصیت شاخص مادر مریم (قاتل/زن جوان) است که همه اتفاقات از او نشات میگیرد او دخترش را مجبور به ازدواج با مردی چهل و دوسال از خودش بزرگتر مبکند وحالا سعی دارد دخترش از این مخمصه رهایی دهد.

با خواندن این خلاصه داستان، کنجکاو می‌شویم ببینیم چگونه مسعود بخشی می‌تواند مخاطبش را تا انتها درگیر چنین موضوعی کند. باید گفت که بخشی با رفت و آمد‌هایی که بین فضای استودیو برنامه، اتاق فرمان، محوطه ورودی ساختمان و حتی فضای شهری داشته، تلاش کرده‌ است که ریتم مناسبی به فیلم خود بدهد و تا حدی هم موفق بوده است. اما روایت قصه اصلی با توجه به میزان سن ایستای اکثر سکانس‌ها که دو شخصیت اصلی روبروی هم نشسته‌اند و فقط از طریق دیالوگ گذشته خود را تعریف می‌کنند می‌تواند مخاطب را خسته کند.

 

عوامل فیلم

نویسند و کارگردان: مسعود بخشی

تهیه کننده: ژاک بیدو،ماریان دومولون

بازیگران: بهناز جعفری، بابک کریمی،بهرام افشار،صدف عسگری،فرشته صدر عرفایی،فقیهه سلطانی

تدوین: ژاک کومتس

فیلم برداری: یولیان اتانسف

 

تصاویری از فیلم

فیلم یلدا

 

پشت صحنه فیلم یدا

 

دانلود فیلم یلدا

 

لینک های دانلود پس از انتشار در سایت قرار خواهد گرفت