دانلود  فیلم سینمایی روالد و بئاتریکس دم موش کنجکاو  2020 با لینک مستقیم و کیفیت عالی 

دانلود فیلم خارجی روالد و بئاتریکس دم موش کنجکاو 2020 با زیرنویس فارسی 

download new movie Roald and Beatrix 2020 for direct link 

پخش تریلر فیلم همراه با لینک های دانلود  به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم روالد و بئاتریکس دم موش کنجکاو 2020 

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی  Roald and Beatrix 2020 با ژانری خانوادگی  محصول کشور آمریکا در سال 2020 و به زبان انگلیسی می باشد. که به جرات می توان گفت این فیلم یکی دیگر از آثار بی بدیر به کارگردانی دیوید کر بوده ، که به گفته منتقدان در تاریخ 25 دسامبر به طور علنی به اکران رسید و توانست مخاطبان زیادی نسبت به فیلم های هم ژانر خود داشته و نمره  6.9 از 10 را میان آرای مردمی به خود اختصاص داد که این نکته عطف مهمی در تاریخ سینمای هالیودی می باشد.

 

هم چنین می توان اشاره کرد  فیلم نامه این فیلم به دلیل پیچیدگی حاصل از تنوع داستانی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نقش واقعی بازیگران آن در طول فیلم به طور علنی به چشم خورده و مورد بحث قرار گرفته است.البته نباید در این فیلم از حضور بازیگران کار بلد و مشهور هالیودی همچون سیمون آرمسترانگ، بیل بیلی و گرت جان غافل بود. زیرا که هر کدام به نوبه خود کارنامه درخشانی در تاریخ بازیگری و ایفای نقش داشته اند.

 

خلاصه کلی Roald and Beatrix 2020

فیلم سینمایی درام و کمدی روالد و بئاتریکس دم موش کنجکاو فیلمی فوق العاده زیبا می باشد. داستان از این قرار است که دختر شش ساله بنام روالد دان با زن نویسنده و فوق العاده دانایی بنام بئاتریکس که گویا همزاد وی می باشد. آشنا می شود و از آن شب مسیری جدید در طول زندگی کودکانه و دستان پر مهرش اتفاق میافتد  اتفاقات خاص و شیرینی که زیبایی دنیا را براش رقم می زند و …

 

عوامل فیلم و تولید آن

کارگردان : دیوید کر

نویسنده : ابیگل ویلسون

بازیگران : راب برایدون ،بیل بایلی ،داون فرنج

تاریخ اکران : 24 دسامبر 2020

کشور تولید کننده : آمریکا

 

تصاویر فیلم 

پشت صحنه فیلم Roald and Beatrix 2020

 

بازیگران فیلم Roald and Beatrix 2020

 

داستان فیلم سینمایی Roald and Beatrix 2020