دانلود فیلم سینمایی کماندو  3 Commando 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی کماندو 3 با دوبله فارسی

download new movie 3 Commando 2019 for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم کماندو 3

فیلم 3 Commando 2019 با ژانر اکشن و هیجانی محصول کشور هندوستان در سال 2019 به کارگردانی آدیتیا دات و نویسندگی داروش یارمیل می باشد. این فیلم خفن و مهیج در 29 نوامبر 2019 اکران شد و در همان دقایق اولیه اکران  خود توانست نسبت به فیلمهای هم ژانر خود از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده و رتبه 45 درمیان فیلمهای هم ژانر و امتیاز 5.6 را درسایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند.

 

با این حال تماشای این فیلم مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما میتوانید این فیلم رابه صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرد و از تماشای آن لذت ببرید.از بازیگران مشهور و معروف بالیودی می توان ویدیوت اموال ، آدا شارما ، انگیرا دار ، گلشن دوایا اشاره کرد، که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند و به عنوان اثری کاملا میهج تواست اند،بیش از نیمی از رقابت فیلمهای بالیود را به خود اختصاص دهند. با این حال این فیلم مورد لطف بسیاری از منتقدان قرار گرفتند.

 

و اظهار نظر دارند که به عنوان اثری جذاب، به وطن پرستی پرداخته و تلاش دارند تا کشور را از دست مهاجمانی که سالها در انتظار نشسته اند نجات دهند.گفتنی است که نیمه اول فیلم با جریانات اکشن سروکار خواهید داشت و در اواسط فیلم صحنه های داستان به گونه ای به جریانات عاشقی سوق داده می شود و این سبب می شود.

 

تا عقاید مخاطب به گونه ای درگیر تحولات نویسنده فیلم نامه شود. داستان این فیلم با ماجرایی کاملا وطن پرستانه درباره ی کماندو ی جوان و شجاعی است که ماموریت پیدا کرده تا به عنوان نفوذی حمله تروریستی در لندن انجام دهد، اما اتفاق عجیبی در پیش رو دارد تا اینکه …

 

عوامل ساخت و تولید فیلم 3 Commando 2019

کارگردان : آدیتیا دات

نویسنده : داروش یارمیل

تهیه کننده : ویپول آمروتلال شاه ،

بازیگران : ویدیوت اموال ، آدا شارما ، انگیرا دار ، گلشن دوایا

تاریخ انتشار : 29 نوامبر 2019

مدت زمان فیلم : 121 دقیقه

ژانر فیلم : اکشن ، هیجانی ، جنایی

زبان فیلم : هندی _دوبله فارسی

 

تصاویر فیلم

تصاویر فیلم 3 Commando 2019

 

پشت صحنه فیلم 3 Commando 2019

 

نقد وبررسی 3 Commando 2019