دانلود فیلم در قفس Caged 2020  با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم خارجی در قفس 2020 با سرعت بالا و حجم کم 

download new movie Caged 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان 

 

اندکی درباره ی فیلم در قفس 2020 

فیلم Caged 2020 با ژانری درام و هیجانی محصول کشور آمریکا و انگلستان در سال 2020 بوده که موفق به اکران شد و توانست فروش نسبتا خوبی داشته و نظر منتقدان زیادی را به خود جلب کند. با این حال از این فیلم به عنوان اثری موثر یاد نمی شود  و به گونه ای دچار کلیشه و چندگانگی شخصیتی می باشد که در خور یک سینمایی هیجانی نیست.گفتنی است این فیلم میان آثار هم ژانر خود در رتبه 69 و امتیاز کم 3.1 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کرد.

 

قابل ذکر است که این فیلم با حضور بازیگران پرکار و با استعداد ادی قات گی ، ملورا هاردین ، انجلا سارافیان توانست اثری قابل قبول بوده باشد که کارگردانی و نویسندگی آن نیز بر عهده آرون فجلمان ، جیمز دوک میسون بوده است. به گفته منتقدان فیلم سینمایی در قفس می تواند  تجربه ی تازه ای از فیلم سازی هالیودی را به شما ارائه داده و از ارائه دادن دو ساعت وقت خود به آن ابراز پشیمانی نکنید .با این حال تماشای این سینمایی جذاب برای یک بار هم شده ارزش تماشا دارد و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

داستان فیلم سینمایی در قفس درباره ی روانشناس پولدار است که به زندان بزرگ آمریکا منتقل می شود،  او قصد دارد تا تحقیقات بزرگی روی زندانیان انجام بدهد و آنها را به دسته هایی تقسیم بندی کند اما …

 

عوامل ساخت و تولید Caged 2020 

کارگردان : ارون فجلمان

نویسنده : آرون فجلمان ، جیمز دوک میسون

بازیگران : ادی قات گی ، ملورا هاردین ، انجلا سارافیان

تاریخ انتشار : 2021

زبان فیلم : انگلیسی _ زیرنویس چسبیده فارسی

زمان فیلم : 80 دقیقه

محصول کشور : آمریکا ، انگلستان

ژانر فیلم : درام ، هیجانی

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Caged 2020

 

بازیگران فیلم Caged 2020