دانلود فیلم سینمایی دختر Girl 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم خارجی دختر 2020 با لینک مستقیم 

download new movie Girl 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم دختر 2020 

فیلم Girl 2020 با ژانری ترسناک محصول کشور آمریکا و به کارگردانی و نویسندگی چت فوست می باشد. که در سال 2020 اکران شد و در همان ساعات اولیه اکران خود توانست نظر مخاطبان و منتقدان زیادی را به خود جلب کند. با این حال گفته شده این فیلم موفق به دریافت ارای 45 درصدی از سمت مردم  و امتیاز 5.0 از 10 را در سایت اختصاصی  IMBD از آن خود کرده است.

 

از بازیگران این فیلم سینمایی ترسناک و جذاب می توان به حضور بلا ترون ، میکی رورکه ، چت فوست  اشاره کرد، که کارگردان آن به عنوان نقش اصلی در فیلم به ایفای نقش پرداخته است. البته گفته شده که این فیلم با ایجاد صحنه های جذاب و فوق ترسناک و همچینن شخصیت های مهیج سعی در ارتباط گیری با مخاطب داشته و سعی داشته جلب رضایت خوبی داشته باشد. به گفته منتقدان موسیقی متن این فیلم در آن نقش به سزایی داشته چرا که جذاب ترین بخش آن موسیقی بوده که می تواند شور و اشتیاق را در مخاطب فوران کند. برای همین دیدن آن برای افراد زیر 12 سال توصیه نمی شود.

 

داستان فیلم دختر 2020 درباره ی دختر جوانی است که بخاطر ظلم های نابجای پدرش قصد دارد، تا او را به قتل برساند . اما قبل از اینکه نقشه خود را عملی کند به تاریخچه ی عجیبی از فرهنگ و گذشته خانواده خود دست پیدا می کند .با این حال تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده واز تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید Girl 2020 

کارگردان و نویسنده : چت فوست

بازیگران : بلا ترون ، میکی رورکه ، چت فوست

تاریخ انتشار : 2020

محصول کشور : آمریکا

توزیع کننده : نتفلیکس

زمان فیلم : 88 دقیقه

ژانر فیلم : ترسناک

زبان فیلم : انگلیسی-زیرنویس چسبیده فارسی

کیفیت های فیلم : 1080p+720p+480p+HQ_1080p

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Girl 2020

 

بازیگران فیلم Girl 2020

 

نقد وبررسی فیلم Girl 2020