دانلود فیلم سینمایی پودر طلا Gold Dust 2020  با کیفیت عالی 

دانلود فیلم خارجی پودر طلا 2020 با ژانر کمدی و ماجراجویی 

download new movie Gold Dust 2020  for direct link 

پخش تریلر فیلم با لینک دانلود به صورت آنلاین در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم پودر طلا 2020 

فیلم Gold Dust 2020 با ژانری کمدی و ماجراجویی محصول کشور آمریکا در سال 2020 و به کارگردانی و نویسندگی دیوید وال بوده که موفق شد در همان ساعات اولیه اکران فروش بسیار خوبی نسبت به فیلم های هم ژانر داشته و به عنوان اثری متنوع که ترکیبی از هیجان و کمدی است مورد بحث مخاطبان و منتقدان زیادی قرار گرفت.

 

با این حال گفته شده که این فیلم در رتبه 54 قرار گرفته  و ارای مردمی 137 هزار رای کسب کرده و امتیاز 4.1 از 10 را در سایت IMBD ازآن خود کند.با این حال تماشای این سینمای مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

از بازیگران معروف این سینمایی کمدی می توان به حضور دارین بروکس ، کریس رومانو  و هم چنین دیوید وال اشاره کرده که کارگردانی و نویسندگی اثر را نیز بر عهده داشته است. قابل ذکر است که شخصیت پردازی های عمقی این داستان به گونه ای سعی در سرگرم کردن مخاطب داشته و با بیان دیگری از ماجرای فیلم سعی داشته اثری کاملا بی نقص را ارائه داده تا هیجان مخاطب را چند برابر کند .

 

داستان کلی فیلم پودر طلا درباره ی دو دوست بنام های موسی و فینک بوده که در مرز ایالات متحده ی آمریکا و مکزیک زندگی می کنند،  آنها تمام عمر خود  را صرف جستجو در پی گنج بی پایان بوده اند. ولی همیشه از دوستان خود عقب بودند تا اینکه در یکی از جست و جو های خود با فردی عجیب آشنا می شوند و…

 

عوامل ساخت و تولید Gold Dust 2020 

کارگردان و نویسنده : دیوید وال

بازیگران : دارین بروکس ، کریس رومانو ،دیوید وال

تاریخ انتشار : 2020

مدت زمان : 95 دقیقه

ژانر فیلم : کمدی ، ماجراجویی

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله شده

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Gold Dust 2020 

 

بازیگران فیلم Gold Dust 2020 

 

نقد وبررسی فیلم Gold Dust 2020