دانلود فیلم سینمایی خودش Herself 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم خارجی خودش 2020 با سرعت بالا + حجم کم 

download new movie Herself 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم خودش 2020 

فیلم Herself 2020 با ژانری درام محصول کشور انگلستان _ ایرلند  در سال 2020 و هم چنین به کارگردانی فلیدا لوید و هم چنین نویسندگی کلر دان و مالکوم کمپبل یکی از نویسندگان معروف ایرلندی می باشد. این اثر زیبا و خانوادگی در سال 2020 تولید شد ولی به بنا به دلایلی و و جود بیماری کرونا در 8 ژانویه 2021 اکران شده و توانسته در همان هفته های اولیه فروش بسیار خوبی داشته باشد.

 

با این حال گفته می شود، این فیلم به دلیل استقبال مردم، زیبایی و رسایی که در فیلم نامه موجود است مورد حمایت قرار گرفته و توانسته آرای مردمی 456 هزار و در میان  بهترین فیلمهای 2021 آثار هم ژانر خود در رده شش و شش و هم چنین امتیاز 6.9 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD  ازآن خود کرده و به عنوان یکی از بهترین ها باشد.با این حال دیدن این فیلم جذاب و درام توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

خلاصه کلی Herself 2020

فیلم سینمایی خودش 2020 درباره ی مادر جوانی بنام ساندرا بوده که سعی دارد بهترین زندگی را برای دختران شیرینش بسازد. او همیشه از شوهر بد اخلاق خود فرار کرده و قصد مبارزه با یک سیستم خراب مسکن را دارد. پس  تصمیم می گیرد، تا خانه خود را بازسازی کرده پس از آن به کشف خود بپردازد.

 

عوامل ساخت و تولید

کارگردان : فلیدا لوید

نویسنده : کلر دان ، مالکوم کمپبل

بازیگران : کلر دان  ، روبی رز هارا ، مولی مک کان

تاریخ انتشار :  8 ژانویه 2021

ژانر فیلم : درام

زبان فیلم : انگلیسی _زیرنویس فارسی

مدت زمان : 92 دقیقه

توریع کننده : نتفلیکس

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Herself 2020

بازیگران فیلم Herself 2020