دانلود فیلم سینمایی پارادوکس Paradox 2017 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی پارادوکس 2017 با سرعت بالا

download new movie Paradox 2017 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک دانلود رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم پارادوکس 2017

فیلم Paradox 2017 با ژانری اکشن ، ماجراجویی و جنایی محصول کشور چین به کارگردانی ویلسون ایپ در سال 2017 می باشد. و به دلیل بی نظیر بودن داستان و هم چنین فیلم نامه نویسی بی نقض آن  توانست با حضور بازیگران معروف چینی در همان ساعات اولیه اکران خود مخاطبان بی شماری داشته و فروش نسبتا رو به بالایی را کسب کند.

 

البته شایان به ذکر است که داستان جالب این فیلم توانست نقدهای مثبت و منفی زیادی در زمینه هنری را به خود معطوف کند. و ارای مردمی 382 هزار و امتیاز 6.5 را از سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند. با این حال دیدن این فیلم مهیج به طور جد توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت کاملا رایگان همراه با دوبله فارسی  در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.همچنین باید اضافه که پیشرفت چشمگیر چینی ها در ساخت چنین فیلم های از قدیم ایام قابل مشهود بوده که شخصیت پردازی آن و هم چنین چیدمان سکانهای ان توانسته رنگ و  جلای دیگری به فیلم داده و شما را پای تلویزیون بنشاند.

 

خلاصه کلی Paradox 2017

داستان فیلم سینمایی پارادوکس 2017 درباره ی پلیس جوان و وظیفه شناسی بنام لی چانگ چی است. که متوجه ربوده شدن دخترش توسط عده ای از خلافکاران برای انتقام گرفتن از او می شود. به همین دلیل او تصمیم می گیرد به همراه چندین پلیس چینی دست به ردیابی یک شبکه خلافکار زیرزمینی زده و  برای یافتن فرزندش به تایلند سفر کند. اما حوادث عجیبی رخ می دهد و او … 

 

عوامل ساخت و تولید Paradox 2017  

کارگردان : ویلسون ایپ

نویسنده : نیک چوک

بازیگران : لوییس کو ، یو وو ، کا تونگ لام

تاریخ انتشار : 2017

محصول کشور : چین

زبان فیلم : چینی _ دوبله فارسی

ژانر فیلم : اکشن ، جنایی ، ماجراجویی

مدت زمان : 96 دقیقه

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Paradox 2017

 

پشت صحنه فیلم Paradox 2017

 

نقد وبررسی فیلم Paradox 2017