دانلود فیلم سینمایی موازی Parllel 2018 با لینک مستقیم 

دانلود فیلم خارجی موازی 2018 با دوبله فارسی 

download new movie Parllel 2018 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم موازی 2018 

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی Parllel 2018 با ژانری اکشن و کاملا مهیج محصول کشور کانادا به کارگردانی ایرک ازبان در سال 2018 اکران شد و در همان ساعات اولیه توانست مخاطبان زیادی در زمینه فیلمهای هم ژانر خود بدست آورد. این فیلم در آرای مردمی بالای 65 هزار فرد موافق دریافت کرده و هم چنین موفق شد نمره 5.8 را از 10  از سایت IMBDبه خود اختصاص دهد.

 

هم چنین می توان گفت که نویسندگی فیلم نامه این فیلم مهیج برعهده اسکات بلازاک یکی از نویسندگان معروف هالیودی بوده که قبلا  آثار مورد پسندی هم چون این فیلم درام و دلهره آور  از وی دیده نشده بود به این دلیل اصولا تماشای آن برای افراد در رده سنی R پیشنهاد شده است.البته می توان گفت که فیلم موازی 2018 به طور ثابت در پای اکران ماند و اکثریت تحلیلگران سینمایی آن را به عنوان اثری بی بدیر در سال 2018 نامیدند.

 

خلاصه کلی Parllel

فیلم سینمایی موازی 2018 داستانی جدید و سرگرم کننده از دنیای سینمایی هالیود را به تصویر می کشد، این فیلم درباره ی عده ای از دوستان می باشند که پس از برخورد با یک آینه موازی به درگاهی جدید از آن سوی دنیای موازی وارد می شوند و گمان می کنند. که توانایی دارند  تا دانش آنسوی جهان را منتقل کنند ، دیر نمی انجامد که متوجه این کار و عواقب خطرناکی  که برایشان پیش رو دارد می شوند و…

 

عوامل ساخت و تولید آن 

کارگردان : ایزک ازبان

فیلم نامه نویس : اسکات بلازاک

بازیگران : کاتلن کوینال ،الیزا دیاز،جورجیا کینگ

تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2018

محصول کشور : کانادا

ژانر فیلم : اکشن ، هیجان انگیز

زبان فیلم : دوبله فارسی

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Parllel 2018

 

بازیگران فیلم Parllel 2018

 

پشت صحنه فیلم Parllel 2018