دانلود فیلم سینمایی پنگوئن  Penguin 2020 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم هندی پنگوئن 2020 با کیفیت 1080p+720p+480p اضافه شد 

download new movie Penguin 2020 for direct link 

پخش آنلاین پیش نمایش فیلم با لینک مستقیم دانلود 

 

اندکی درباره ی فیلم پنگوئن 2020 

فیلم Penguin 2020 با ژانری رازآلود، ماجراجویی محصول کشور هندوستان و به کارگردانی و نویسندگی اشوار کارتیک بوده که در 7 اکتبر سال 2020 اکران شد . توانست فروش چشمگیری در میان فیلمهای هم ژانر خود داشته و محبوبیت زیادی در میان منتقدان و مخاطبان داشته باشد. نکته جالب مهمی که این روزه در فیلم های بالیودی به چشم می خورد زانر های متنوع داستان بوده که از فلسفه های همیشگی خارج شده و سعی ندارد تا با داستان های اغراق گونه مخاطب را فریب دهد.

 

بلکه با چنین ژانر هایی به خوبی رگ خواب مخاطب را پیدا کرده و سعی در بهتر جلوه دادن اثر دارد .با این حال قابل ذکر است که این فیلم به عنوان یک اثر هیجانی توانست مخاطب را در جای خود میخکوب کرده و رتبه 25 از فیلم های هم سطح خود و امتیاز قابل قبول 4.6 را در سایت IMBD ازآن خود کند. شایان ذکر است که تماشای این فیلم برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به حضور کاراکترهای تازه کار سینمایی از جمله کریتی سروش ، لینگا ، مادحامپاتی رانگاراج  که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند و سعی در هر چه بهتر جلوه دان اثر کرده اند. با تمام اینها به قول گفتنی جدیدا فیلم های هندی تغییر رویه داده اند و شما قادر خواهید بود  اثری خوب را نظاره گر باشید. داستان فیلم  پنگوئن درباره ی زن جوانی و بارداری است که تصمیم دارد تا برای نجان جان عزیزانش دست به کنکاش یک سری مسائل بزند و …

 

عوامل ساخت و تولید Penguin 2020 

کارگردان و نویسنده : اشوار کارتیک

بازیگران : کریتی سروش ، لینگا ، مادحامپاتی رانگاراج

تاریخ انتشار : 7 اکتبر 2020

محصول کشور : هندوستان

زمان فیلم : 128 دقیقه

زبان فیلم :  هندی _ دوبله شده

ژانر فیلم : درام ، رازآلود ، هیجان انگیز

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Penguin 2020

 

نقد و بررسی فیلم Penguin 2020

 

بازیگران فیلم Penguin 2020