دانلود فیلم سینمایی رکان Recon 2019 با زیرنویس فارسی 

دانلود فیلم خارجی رکان 2019 با ژانر بیوگرافی و هیجان انگیز 

download new movie Recon 2019  for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم همراه با لینک های دانلود مستقیم 

 

 

اندکی درباره ی فیلم رکان 2019 

فیلم Recon 2019 با ژانری بیوگرافی ، جنگی ، اکشن محصول کشور آمریکا در سال 2019 و به کارگردانی روبرت دیوید پورت  و نویسندگی ریچارد بویچ  بوده که در همان هفته های اولیه اکران خود توانست فروش بسیار خوبی داشته و نظر منتقدان و مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. به گونه ی که موفق به دریافت رتبه 45 در میان سینمایی های هم ژانر و ارای مردمی 321 هزار و امتیاز 4.2 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند.

 

از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به حضور الکساندر لودوینگ ، آر جی فتریستون هاوت ، میتچ آینلی اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. از این رو بسیار مخاطبان  و منتقدان این فیلم بیوگرافی را به دلیل حضور صحنه های در هم آمیخته جنگی و اکشن توانسته دل مخاطب را ببرد و به عنوان یک اثر جنگی و مهیج به گونه باعث تداخل شخصیت های داستان در اکثر سکانس های آن شده، زیرا نویسنده نیز سعی داشته تا با صمیمیتی دوستانه جریان را بر طبق روال و خواست مخاطب پیش ببرد و تا حدودی در تاثیر این موضوع موفق بوده است .

 

داستان این فیلم سینمایی در مورد چهار سرباز وظیفه شناس بوده، که شاهد قتل بی رحمانه همشهری های خود به دست مامور مافوقشان هستند، با این حال آنها به سوی یک ماموریت خیلی خطرناک با فرماندهی یک پارتیزان فرستاده می شود ولی …با این حال تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید Recon 2019

کارگردان : روبرت دیوید پورت

نویسنده : ریچارد بویچ

بازیگران : الکساندر لودوینگ ، آر جی فتریستون هاوت ، میتچ آینلی

تاریخ انتشار : 2019

محصول کشور : آمریکا

ژانر فیلم : بیوگرافی ،جنگی ، هیجان انگیز

زبان فیلم : انگلسی _ زیرنویس فارسی

زمان فیلم : 91 دقیقه

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم رکان رکان Recon 2019

 

بازیگران فیلم رکان Recon 2019

 

نقد و بررسی فیلم رکان Recon 2019