دانلود فیلم سینمایی رفتگران فضایی Space Sweepers 2021 با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم خارجی رفتگران فضایی 2021 با لینک مستقیم 

download new movie Space Sweepers 2021 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

اندکی درباره ی فیلم رفتگران فضایی 2021 

فیلم Space Sweepers 2021  با ژانری اکشن ، درام ، ماجراجویی محصول کشور کره جنوبی در سال 2021 به کارگردانی و نویسندگی سانگ هی جو  بوده که در همان ساعات اولیه اکران خود توانست به عنوان یکی از خوش فروش و پرفروش ترین فیلم های سینمایی به حساب آمده و رتبه 24 در میان فیلمهای هم ژانر و ارای مردمی 21 هزار و رتبه 6.7 از 10 را در سایت اختصاصی  IMBD ازان خود کند. با این حال تماشای این سینمایی هیجان انگیز برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

از بازیگران فیلم سینمایی رفتگران فضایی می توان به حضور سانگ جونگ کی ، کیم تی ری ، سئون کیو جین  اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. با این حال بسیار از منتقدان گمان می برند ، که این فیلم یکی از بهترین فیلم های بلند پروازانه با ساخت و همکاری نت فلیکس بوده که توانست نظر منتقدان و مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. گفتنی است که جدیدا اکثر فیلمهای کره جنوبی رو به رونق فیلم سازی خوبی پیش رفته و موفق شده تا ایجاد ژانر های جالب و هیجان انگیز پنجره ی جدیدی رو به چشمان مخاطب بگشاید و تا حدودی در این عمل خود موفق بوده است .

 

داستان فیلم سینمایی رفتگران فضایی 2021 روایتی از سال های آینده در 2092 را به تصویر می کشد، مکانی که خدمه رفتگرهای فضایی رباتی شبیه به انسان بنام دوروتی را کشف می کنند ، که به عنوان صلاحی برای کشتار دست جمعی انسان های می باشد. و همین امر آنها را درگیر انجام یک معامله تجاری خطرناک می کنند.

 

عوامل ساخت و تولید Space Sweepers 2021

کارگردان و نویسنده : سانگ هی جو

بازیگران : سانگ جونگ کی ، کیم تی ری ، سئون کیو جین

تاریخ انتشار : 2021

محصول کشور : کره جنوبی

زبان فیلم : کره ای

ژانر فیلم : اکشن ، درام ، ماجراجویی

زمان فیلم : 135 دقیقه

توزیع کننده : نتفلیکس

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Space Sweepers 2021

 

بازیگران فیلم Space Sweepers 2021

 

نقد وبررسی فیلم Space Sweepers 2021