دانلود فیلم سینمایی رویداد اصلی The main event 2020 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی رویداد اصلی  2020 با کیفیت خوب 

download new movie The main event 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم رویداد اصلی 2020 

فیلم The main event 2020 با ژانری اکشن ، کمدی ، درام محصول کشور آمریکا در 2020 به کارگردانی جای کارس و نویسندگی لاری پوستل تولید شده و در 3 اکتبر 2020 موفق به اکران شد. که در همان هفته های اولیه اکران توانست مورد توجه منتقدان زیادی قرار گرفته و به عنوان یکی از آثار پرفروش فیلم هم ژانر در رتبه 34 و امتیاز 4.7 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند. با این حال این فیلم سینمایی مهیج به عنوان گونه ای دیگر از سینمایی ابرقهرمانه از نوع کودکانه بود که توانست مانند مرد عنکبوتی سروصدایی به پا کند.

 

 از بازیگران معروف این فیلم سینمایی جذاب می توان به ست کار ، تیچینا ارنولد ، آدام پالی  اشاره کرد. که با همکاری به عنوان اثری به بدیر به ایفای نقش پرداخته اند. نکته قابل توجهی که در این فیلم به چشم می خورد ، ایجاد حس زیبایی و تلحیف صحنه های کودکانه آن است که چه قدر دنیای رنگی کوچکی دارن  و به هرآنچه آرزویش را داشته باشند، خواهند رسید. با این حال تماشای این فیلم مهیج و جنجالی برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت کافی را ببرید.

 

داستان فیلم سینمایی رویداد اصلی 2020 درباره ی پسربچه ی 11 ساله و جسوری است که هر شب رویای کشتی را در سر می پروراند تا زمانی که با پیدا کردن یک ماسک قدیمی جادویی، رویای او تحقق پیدا کرده و از آن ماسک برای شرکت در مسابقات استفاده می کند ولی  …

 

عوامل ساخت و تولید The main event 2020

کارگردان : جای کارس

نویسنده :لاری پوستل

بازیگران : ست کار ، تیچینا ارنولد ، آدام پالی

تاریخ انتشار : 2020

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

زمان فیلم : 88 دقیقه

توزیع کننده : نتفلیکس

ژانر فیلم : اکشن ، خانوادگی ، هیجانی

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم The main event 2020

 

بازیگران فیلم The main event 2020

 

کارگردان فیلم The main event 2020