دانلود فیلم اسباب بازی های رعب آور Toys Of Terror 2020 با لینک مستقیم 

دانلود فیلم خارجی اسباب بازی های رعب آور 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی 

download new movie Toys Of Terror 2020 for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان درسایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم اسباب بازی های رعب آور 2020 

فیلم Toys Of Terror 2020 با ژانری ترسناک محصول کشور آمریکا در سال 2020 به کارگردانی برادران نیکلاس ورسو به تهیه و توزیع رسیده است. این فیلم ترسناک با تمام جذابیت خود نتوانسته آرای بالا و امتیاز خوبی دریافت کند. اما قطعا فیلمی مناسب برای کسایی که علاقه ی زیادی به ژانر ترسناک دارند می باشد. و گفته می شود که این فیلم ترسناک توانسته نقد های مثبت و منفی زیادی به همراه خود داشته و آرای مردمی 46 هزار و امتیاز 3.9 را از سایت IMBD از آن خود کند.

 

همچنین می توان در این فیلم از حضور بازیگران معروف هالیودی همچون کیانا ترسا، جورجینا واترز، وریتی مارکز، دایو اید، سائول الیاس نام برد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند . نکته دیگری که فیلم های ترسناک هالیودی را متمایز و قابل دیدن می کند فیلم نامه های متنوع و در گونه های مختلف و داستان های  تکرار نشدنی هستند و هر بار سعی دارند تا جذب مخاطب بالایی داشته باشند. و این رمز موفقیت اکثر این فیلمهای هم ژانر می باشد.

 

خلاصه کلی  Toys Of Terror 2020

فیلم سینمایی اسباب بازی های رعب آور 2020 با ژانری وحشت و هیجانی در مورد خانواده ای چهار نفره است که تصمیم می گیرند،کریمسمس سال جدید را در خانه نو جشن بگیرند.  آنها به مکانی مخوف نقل مکان می کنند و زمانی که مشغول چیدمان بودند فرزندانشان جعبه ای پر از عروسک هایی که توانایی زنده شدن دارند پیدا کرده و با آنها بازی می کنند اما متوجه نیستند که قرار است جوی خود راه بیفتد و …

 

عوامل ساخت و تولید Toys Of Terror 2020

کارگردان : نیکلاس ورسو

نویسنده : دانا گولد

بازیگران : ورتی مارکس ، جورجیا واترس ، کیانا ترسا

تاریخ انتشار : 2020

ژانر فیلم : ترسناک

زبان فیلم : انگلیسی _ زیرنویس چسبیده فارسی

محصول کشور : آمریکا

 

تصاویر فیلم

تصاویر فیلم Toys Of Terror 2020

 

بازیگران فیلم Toys Of Terror 2020

 

پشت صحنه فیلم Toys Of Terror 2020