دانلود فیلم سینمایی قصاب ها Butchers 2021 با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم خارجی قصاب ها 2021 با کیفیت اچ دی + سانسور شده 

download new movie Butchers 2021 for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم قصاب ها 2021 

فیلم Butchers 2021 با ژانری ترسناک محصول کشور کانادا به کارگردانی و نویسندگی ادریانا لانگلی بوده که به تازگی در سال 2021 به صورت رسمی اکران شد و توانست فروش خوبی داشته باشد. البته می توان گفت که اکران این فیلم مهیج به دلیل وجود ویرووس کرونا به تعویق افتاده ولی سرانجام توانست ارای مردمی 45 هزار و امتیاز 4.4 از 10 را در سایت IMBD ازآن خود کرده و در رده فیلم های سی و پنج تایی اول، در سال  2021 قرار گرفته و موفق به دریافت نقد های مثبت و منفی زیادی شد.

 

نکته مهم دیگری که باید در فیلم به آن اشاره کرد: حضور بازیگران مشهور و موفق هالیودی همچون جولی ماین ویل ، میچل اسواتون ، سایمون فیلپس  بوده که توانست به خوبی در ایفای نقش موفق بوده و با ژانری کاملا تاثیرگذار نقش خوبی داشته باشند. ولی نکته مهم این فیلم فضاسازی و ایجاد صحنه های هیجانی با موزیک متن بوده که همین ها باعث می شود تا مخاطب به گونه ای از فضای موجود هیجان برده و تا آخر داستان به تماشای آن بپردازد.

 

داستان فیلم به گونه ای بوده که گروهی از خانواده های قصاب که دچار بیماری سادیست شده اند  در داخل کشور پخش شده و سعی دارند، که در گرما و چه در سرمای زمستان سر راه آنها قرار گرفته و تمام مردم را سلاخی کنند. با این حال تماشای این فیلم مهیج کاملا توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت از سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید Butchers 2021

کارگردان : ادریانا لانگلی

نویسنده : ادریانا لانگی ، دنیل وینسن برگر

بازیگران : جولی ماین ویل ، میچل اسواتون ، سایمون فیلپس

ژانر فیلم : ترسناک

محصول فیلم : کانادا

توزیع کننده : نتفیلکس

تاریخ انتشار : 2021

مدت زمان : 89 دقیقه

زبان فیلم : انگلیسی _ زیرنویس چسبیده فارسی

 

تصاویر فیلم

تصاویر فیلم Butchers 2021

 

 

بازیگران فیلم Butchers 2021

 

پشت صحنه فیلم Butchers 2021