دانلود فیلم سینمایی ما می توانیم قهرمان باشیم We Can Be Heroes 2020 بدون حذفیات 

دانلود فیلم خارجی ما می توانیم قهرمان باشیم 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی 

download new movie We Can Be Heroes 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود 

 

اندکی درباره ی فیلم ما می توانیم قهرمان باشیم 2020 

فیلم سینمایی We Can Be Heroes 2020 در ژانری خانوادگی ، اکشن و کمدی  محصول کشور آمریکا در سال 2020 بوده که به نوبه ی خود توانست ارای مردمی بیشتری در زمینه اکران و پخش پیش تولید داشته و نمره 4.8 از 10 را به خود اختصاص دهد. این فیلم به کارگردانی رابرت رودریگز کارگردان و فیلم نامه نویس معروف هالیودی انجام شده که از همان ابتدای کار خود به تولید فیلم های ابرقهرمانی با ژانر خانوادگی پرداخته ، که همه آنها مورد قبول و موفق بوده است.

 

شایان ذکر است که این فیلم  در ساعات اولیه اکران خود فروش بالای چند میلیون دلاری داشته زیرا از آنجایی که استقبال فیلم های ابر قهرمانانه در هر کجای جهان از اهمیت بالایی برخوردار است  این فیلم نیز مورد لطف قرار داده شده است . هم چنین می توان در این فیلم از حضور بازیگر زن بالیودی با کارنامه درخشان خود یعنی پریانکا چوپرا ناک بود  که در کنار بازیگران مشهور هالیودی دیگر به ایفای نقش پرداخته و محبوبیت افزونی بدست آورده است.

 

خلاصه کلی We Can Be Heroes 2020

فیام سینمایی ما می توانیم قهرمان باشیم با یک ژانری اکشن و خانوادگی درباره ی تعدادی از ابرقهرمانان همیشه در صحنه هستند  که تلاش دارند  به هم نوعان خود کمک کنند ولی ناگهان برا اثر حمله ی مهاجمان بیگانه تمامی ابرقهرمانان از زمین روبوده می شوند. اینجاست که فرزندان آنها تصمیم می گیرند  تا با همکاری هم والدین خود  را از چنگال انها نجات دهند و موفق می شوند  اما …

 

عوامل ساخت و تولید آن 

کارگردان : رابرت رودریگز

تهیه کننده و نویسنده : رابرت رودریگز

بازیگران : پریانکا چوپرا ،پدرو پاسکال ،بایا گوسلین ، سانگ کانگ ، تیلور دولی،کریستین اسلیتر

تاریخ انتشار : 25 دسامبر 2020

محصول کشور: آمریکا

توزیع کننده : نتفلیکس

 

تصاویر فیلم 

پشت صحنه فیلم We Can Be Heroes 2020

 

بازیگران فیلم We Can Be Heroes 2020

 

خلاصه فیلم We Can Be Heroes 2020