دانلود فیلم آدم ربایی(Abduction 2019) با لینک مستقیم

دانلود با حجم کم بدون حذفیات

Download new movie Abduction 2019 for direct

با چند کیفیت همراه با گالری تصاویر

 

توضیحات مختصر درباره ی فیلم آدم ربایی (Abduction 2019)

فیلم آدم ربایی به کارگردانی اندی باربارش در ژانر اکشن – تخیلی در سال 2019 اکران شد. داستان فیلم از این قرار است که کوین برای پیدا کردن سر چشمه رازهای کشف نشده زندگی خود بدون رعایت احتیاط وارد ویتنام می ‎شود. همانطور که او در آنجا سرگردان است سرانجام پی به راز هایی می‎ برد که او را در معرض خطرات زیادی قرار می‎ دهد.

 

بازیگرانی چون اسکات ادکینز و اندی آن در این فیلم به ایفای نقش میپردازند. داستان فیلم از جایی شروع می شود که یک مرد به صورت ناگهانی سر از فواره یک پارک در ویتنام در می آورد. این مرد که کوین نام دارد، هیچ خاطره ای از گذشته خود ندارد و نمی داند که چطور سر از این فواره در آورده است. همچنان که او در خیابان های شهر سرگردان است، سعی می کند که سرنخ های گذشته خود را به هم وصل کند اما در عین حال، توسط چهره های مرموزی تعقیب می شود و…

 

فیلم اکشن در این سبک و داستان فیلم خاص و زیبایی را به وجود آورده است . جذابیت فیلم از آنجا شروع می شود که شخص هر جا می رود یک سری افراد با چهره های عجیب او را دنبال می کنند و حرکات او را تحت نظر دارند. فیلم داستان جذابی دارد و فیلمبر داری اثر نیز به خوبی انجام گرفته است . نمره ی دریافتی فیلم خیلی خوب نیست و امتیاز 5.8 را دریافت کرده است.

 

عوامل ساخت فیلم

کارگردان :ارنی بارباراش

تهیه کننده :اسکات ادکینز

بازیگران :اسکات ادکین / اندی آن / اکی الئونگ / فیلیپ ژولی

فیلمبردار: فیل پارمیت

کشور : چین

زبان: چینی و انگلیسی (لینک ها دوبله ی فارسی می باشد)

تدوین :پیتر دوانی فلاناگان

 

گالری تصویر

 

 

فیلم ادم ربایی

 

پوستر فیلم آدم ربایی