دانلود رایگان فیلم ایرانی شین با ژانری ترسناک

دانلود فیلم سینمایی شین با هنرنمایی شهاب حسینی

download new movie shin for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم لینک مستقیم

 

اندکی درباره ی فیلم شین

فیلم ایرانی شین ساخته میثم کزازی که برنده جایزه بهترین کارگردانی از طریق فستیوال ورونای ایتالیا به او تعلق گرفته بود او هم چنین سررشته ایی در آهنگسازی نیز دارد .البته می توان اضافه کرد که شین برگرفته از اسم یک فیلم هالیوودی به همین نام است .که در سال های  1953 به نمایش گذاشته شده بود . و طرفداران بخصوصی به همراه داشت.

 

در این فیلم می توان از بازیگر کار کشته وقدیمی سینمای وتلویزیون ایران جناب آقای جمشید هاشم پور نام برد که هم قبل انقلاب وهم بعد انقلاب نقش به سزایی داشته است .بیشترین فیلمهای تاریخی از جمله (آقازاده محافظ آخرین خون سرکوب ژن خوک در سالهای جاری و قدیمی ترین آنها (جهنم سفید جنجال پول قسمت روز دیدنی نفوذی کلبه را نام برد  )  که  ازسوی بازی ایشان بوده است.

 

اما بیشتر بدانیم در باره اثر

اما شهاب حسینی نیز به عنوان زوج هنری جمشید هاشم پورو آقای محمود پاک نیت در این فیلم حضور دارد . و گمان می رود که فیلم بسیار خوبی خواهد بود . طرفداران زیادی نیز خواهد داشت.

 

هم چنین نکته که باید به اشاره کرد تهیه کننده آن یعنی آقای شهاب حسینی است که به علاوه به عنوان مشاوره حقوقی نیز در فیلم حضور دارند .داستان این فیلم در ژانر وحشت قرار دارد و انتظار می رود که در سال جاری 1399 به اکران در بیاید .زبان این فیلم فارسی  و تولید ان به صورت مستقیم در ایران انجام شده است.

 

عوامل فیلم

کارگردان : میثم کزازی

تهیه کننده : شهاب حسینی

نویسنده : میثم کزازی

بازیگران : جمشید هاشم پور, شهاب حسینی بازیگر فیلم هزار تو , هوشنگ توکلی محمود پاک نیت,  سیامک اطلسی فخرالدین صدیق شریف, علی شادمان, آتش تقی پور

موسیقی  : میثم کزازی

فیلمبرداری: علیرضا برازنده

 

تصاویر فیلم شین

تصاویر فیلم شین

 

شین

 

بازیگران فیلم شین