منو جستجو x

دانلود فیلم لانتوری

IMDb
6.5 / 10
دانلود فیلم لانتوری

پسر جوانی به نام پاشا که سر دسته باندیست تبهکارانه به نام لانتوری عاشق دختری به نام مریم می شود. مریم یک روزنامه نگار است . او در جهت کسب رضایت از خانواده هایی فعالیت می کند که در پی از دست دادن نزدیکانشان در پی اجرای حکم قصاص برای مجرمین هستند که ...

دانلود فیلم لانتوری با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت عالی

توضیحات و گالری تصاویر اضافه شد

 

توضیحاتی درباره ی فیلم

فیلم به کارگردانی ، نویسندگی و تهیه کنندگی آقای رضا درمیشیان می باشد . فیلم درباره ی اسید پاشی پسری به نام پاشا است . داستانی جالب و تماشایی با بازی فوق العاده ی نوید محمدزاده  ( فیلم سرخ پوست ) است .فیلم سومین اثر آقای درمیشیان می باشد که جوایز زیادی نامزد شد و در عرصه ی بهترین صداگذاری توانست جایزه ی سیمرغ دریافت کند .

 

داستان فیلم از این قرار است که :پسر جوانی به نام پاشا که سر دسته باندیست تبهکارانه به نام لانتوری عاشق دختری به نام مریم می شود. مریم یک روزنامه نگار است . او در جهت کسب رضایت از خانواده هایی فعالیت می کند که در پی از دست دادن نزدیکانشان در پی اجرای حکم قصاص برای مجرمین هستند. مریم بارها پاشا را که به دلیل علاقه بسیار باعث زحمت و مزاحمت او می شود از خود می راند. پاشا، که به‌ صورت بیمار گونه ای به او دل بسته است، پس از تلاش های بسیار در جهت جلب توجه مریم، سر انجام ناامید می شود و از سر خشم فراوان و حس سرخوردگی عصبانی می شود. او تصمیم می گیرد به صورت مریم اسید بپاشد.

 

مریم، که پس از این حادثه زیبایی و بینایی خود را از دست داده است، مانند تمام خانواده هایی که روزی با آنها در رابطه با چشم پوشی از قصاص صحبت می کرد، اکنون تنها قصاص می خواهد اما … داستان فیلم انسان را محو خود می کند هرچند که کمی غم انگیز است اما پایانی تقریبا خوب دارد .

 

عوامل ساخت و تهیه ی فیلم لانتوری

کارگردان : رضا درمیشیان

تهیه کننده : رضا درمیشیان

نویسنده : رضا درمیشیان

طراح تولید: محسن نصرالهی

طراح لباس: گلناز گلشن

جلوه های بصری: امید سحرخیز

ضبط صدا: سعید بجنوردی

صداگذاری: محمدرضا دلپاک

 

گالری تصاویر

دانلود فیلم لانتوری با کیفیت عالی از ایرو مووی

 

دانلود فیلم لانتوری

 

دانلود فیلم لانتوری

بخش دانلود

تماشای تریلر

Last updated on

دیدگاهی بگذارید