دانلود فیلم وای آمپول با لینک مستقیم 

وای آمپول با کیفیت 1080p

download new movie vay ampoul link for direct 

لینک فیلم منتشر شد و با سه کیفیت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم وای آمپول

این فیلم ابتدا قرار بود با نام یک آمپول ناقابل اکران شود اما به وای آمپول با ژانر نوجوان_طنز به اکران درامد وبه یک فیلم پر بیننده تبدیل شد. داستان این فیلم روایت خانواده آمپول چی است که در کار تولید آمپول هستند اما با وحشت بچه هایشان از آمپول مواجه میشوند،وبرای از بین بردن ترس فرزاندانشان آمپول زدن را شرط انخاب برای رده قهرمانی فوتبال کنند. این فیلم بی شک جزو یکی از ضعیف ترین فیلم های اکران شده برای بزرگسالان است فیلم نامه اثی که تنها فقط به در همان مخاطب خرد سال هشت تا ده ساله میخورد.

 

ژانر مشخص شده برای این فیلم باعث شده تا جای امنی برای خود از دست منتقدان پیدا کند و ضعف  خودرا پشت این جمله پنهان کند(این فیلم برای کودکان است).  از این حرف ها که بگذریم شوخی شوخی این فیلم درسینما یک میلیارد و دویست و سی وسه میلیون فروش گیشه داشت که از نظر من رقم بدی نیست برای فیلمی به این کم ارزشی!

 

بازیگران و توضیحات بیشتر در مورد فیلم

بازیگران: علی صادقی از بازیگران ایکس لارج ،حدیث فولادوند،هوشنگ حریرچیان،رضاشفیعی جم و تمسخرات اخیر کارگردانان بسیار جای تامل دارد و نقد هم که میشود اعتراض میکنند و خشم برمی افروزند که (مگر فیلم ما ایرادش چه بود؟) اما کارگردانان به نام که فیم هایی اجتماعی میسازند بهش دت مورد انتقاد قرار میگیرد وتنها خودشان وچندی از میدانند ارزش کارشان چقدر است و سعی میکنند دم برنیاورند.

 

جدا از اینها اصلا تمیدانم چرا بازیگران کارنامه درخشان خود را با این سری فیلم های بی ارزش خراب میکنند ومخاطب بگوید اه فلانی چقدر بی نمک شده و اگر هم کار خوبی را بازی کند مخاطب برای دیدن ان اعتماد نمیکند. گرچه بی انصافی است اگر زحمات عوامل را نادیده بگیریم اما چه کنیم که با داین بی اهمیتی ها به شعور مخاطب تمام زحمت ها از یاد میرود.

 

عوامل فیلم

نویسنده وکارگردان: علیرضا محمود زاده

فیلمبردار: نوید مهمینیان

تهیه کننده: داریوش باباییان

 

 

تصاویری از فیلم

اکران خصوصی وای آمپول

 

گریم بامزه صادقی در وای امپول