دانلود انیمیشن ماجراهای الفی Hokus pokus Albert با لینک مستقیم 

دانلود انیمیشن خارجی ماجراهای الفی با ترافیک نیم بها 

download new animation Hokus pokus Albert for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی انیمیشن ماجراهای الفی 

انیمیشن Hokus pokus Albert با ژانری خانوادگی و انیمیشن محصول کشور نروژ در سال 2013 و به کارگردانی و نویسندگی توریل کوا می باشد. این انیمیشن به عنوان یکی از انیمیشن های خاص با جلوه گونه های خاص خود توانست در رتبه 64 قرار گرفته و امتیاز 5.9 از 20 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند. با این حال تولید این انیمیشن جذاب و مهیج توانست در طول اکران فروش بسیار خوبی داشته باشد و جز برترین های در آثار هم ژانر قرار بگیرد.

 

از بازیگران و صداپیشگان معروف این انیمیشن مهیج می توان به هالوارد لایدوو ، هنریک فورس بک لانگ فلت ، اینگر تین اشاره کرد. چرا که به عنوان اثری جنجالی مورد حمایت و طرفداری زیادی قرارگرفت. نکته مهمی که در این انیمیشن به چشم می خورد حضور صحنه های جذاب بوده که به گونه ای با  دنیای کارتونی و نقاشی روی کاغذ رو در رو هستیم و همه چیز متمایز به نظر می رسد.

 

با این حال تماشای این انیمیشن دیدنی برای یک بار هم شده توصیه شده و شما می توانید آن را به صورت رایگان و با ترافیک نیم بها  از سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت کافی را ببرید.داستان این انیمیشن همانطور که گفته شده درباره ی الفی قصه بوده که پسر کنجکاو و شیرینی است. که دوست دارد تمام انرژی های مثبت  و اتفاقات را تجربه کند او اینبار تلاش می کند تا با دوستانش به دنبال راز ظاهر شدن سکه های ازکلاه شعبده باز بشود ،که با وقایاع عجیب و غریبی روبه رو می شود.

 

عوامل ساخت و تولید Hokus pokus Albert

کارگردان و نویسنده : توریل کوا

بازیگران : هالوارد لایدوو ، هنریک فورس بک لانگ فلت ، اینگر تین

تاریخ انتشار : 2013

محصول کشور : نروژ

زمان فیلم : 73 دقیقه

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

ژانر فیلم : انیمیشن ، خانوادگی

 

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Hokus pokus Albert

 

نقد وبررسی فیلم Hokus pokus Albert

 

پشت صحنه فیلم Hokus pokus Albert