دانلود انیمیشن جذاب و دیدنی شهر اشباح Spirited Away 2001 با دوبله فارسی 

دانلود انییمشن خارجی شهر اشباح 2001 با کیفیت عالی 

download new animation Spirited Away 2001 for direct link 

پخش آنلانن تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی انیمیشن شهر اشباح 2001 

انیمیشن Spirited Away 2001 با ژانری خانوادگی ، ماجراجویی محصول کشور ژاپن در سال 2001 به کارگردانی و نویسندگی هایائو میازاکی می باشد. این انیمیشن به دلیل جذابیت فوق العاده خود در زمینه بررسی و تحلیف منتقدان زیادی توانست رتبه نسبتا خوبی نسبت به اقشار دیگر داشته باشد. و امتیاز 8.6 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کرده و توانست رتبه 35 در میان آثار هم ژانر را به خود اختصاص دهد. با این حال این انیمه به دلیل لایو اکشن و جهش های خیال پردازانه مانگای آسیای شرقی افسونی  تمام کمال به شمار می آید.

 

هم چنین از صداپیشگان معروف این انیمه می توان بهرومی هیراگی ف ماری ناتسوکی ، میو ایرینو ، بونتا سوگاوارا  که به خوبی به ایفای نقش و همکاری پرداخته اند و نقش مهمی در ساخت و تلوید و صداپردازی داشته اند. با این حال گفته می شود بودجه موردنظر برای این انیمه 10 میلیون دلاری بوده که توانست فروش خوبی در باکس آفیس به ارزش 230 میلیون دلاری داشته و به عنوان اثر خوش فروش در ژاپن شناخته شود، قابل ذکر است که این انیمیشن هم از لحاظ هنری و هم حال و هوا بسیار متفاوت بوده و ترجیحی از فیلمی روشن فکرانه و فانتزی را به تصویر می کشد.

 

داستان این انیمه معروف درباره ی دختربچه ی 10 ساله است. که هنگام نقل مکان به همراه خانواده اش به حومه شهر در دنیای سرگردان می شود ، شهری که پر از ادم های عجیب و غریب و  سرگردان است و توسط خدایان ، جادوگران و هیولاها اداره می شود. مکانی که تمام انسان های شکل حیوان دارند و…

 

عوامل ساخت و تولید Spirited Away 2001

کارگردان : هایائو میازاکی

تهیه کننده : توشیو سوزوکی

نویسنده : هایائو میازاکی

بازیگران : رومی هیراگی ف ماری ناتسوکی ، میو ایرینو ، بونتا سوگاوارا

موسیقی : جو هیسایشی

تدوین : تاکشی سیاما

توزیع کننده : استودیدو جیبلی

تاریخ انتشار : 20 ژوللای 2000، 28 مارس 2003

زمان فیلم : 125 دقیقه

ژانر فیلم : انیمیشن ، خانوادگی ، ماجراجویی

محصول کشور : ژاپن

تصاویر فیلم 

تصاویر انیمیشن Spirited Away 2001

 

پشت صحنه انیمیشن Spirited Away 2001

 

داستان انیمیشنSpirited Away 2001