دانلود فیلم آخرین قتل (Final Kill 2020) با لینک مستقیم

دانلود با حجم کم و کیفیت HD

Download new movie final kill for direct

تریلر و گالری تصویر اضافه شد

 

توضیحات مختصر درباره ی فیلم Final Kill 2020

اثر به کارگردانی Justin Lee در ژانر اکشن می باشد که در سال 2020 به اکران رسیده است. داستان از این قرار است که یک سرباز حرفه‌ ای استخدام می‌ شود تا از یک زوج در کاستاریکا محافظت کند و جان آن‌ ها را نجات دهد ، اما این کار چندان هم راحت نیست و…. ( An aging protection specialist takes on one last job before retirement, protecting a couple who stole eight million dollars from a ruthless crime family  )

 

در Final Kill ستارگانی مانند Billy Zane,Danny Trejo,James Russo,Johnny Messner ایفای نقش می کنند. فیلم در تاریخ 6 مارس 2020 در سینماهای ایالات متحده ی امریکا منتشر شد . فیلم در این ژانر فیلم تماشایی و خوبی می باشد که ارزش تماشا را دارد . جاستین لی کارگردان اثر داستان فیلم را نیز نوشته است . Billy Zane نقش اصلی فیلم می باشد که در نقش Carl Riser ایفای نقش میکند و قصدش محافظت از یک زوج در کاستاریکا می باشد و یک بادیگارد است . این زوج 8 میلیون دلار از یک دزد و جنایت کار گرفته اند و حالا او می خواهد پولش را پس بگیرد . کارل ریسل وظیفه دارد که از انها محافظت کند و اجازه ی این کار را ندهد . حالا در این راه دچار مشکلات و سختی های زیادی می شود که ….

فیلم در دو کشور ایالات متحده ی امریکا و تایلند فیلمبرداری شده است و محصولی مشترک می باشد .

 

عوامل ساخت فیلم Final Kill

کارگردان : Justin Lee

نویسنده : Justin Lee

بازیگران : Billy Zane as carl riser , danny trejo as francesco , James Russo as bob , Lauren Francesca as chole , Johnny Messner and Randy Couture as Deacon Long

زبان : انگلیسی (زیر نویس فارسی)

محصول : ایالات متحده ی امریکا / تایلند

 

گالری تصویر 

 

Final Kill بازیگر فیلم

 

بازیگر Final Kill

 

نمایی از فیلم Final Kill