دانلود فیلم اخراجی ها 1 , 2 , 3  کامل

فیلم اخراجی ها با حضور اکبر عبدی

download collection Deportees link for direct 

لینک دانلود هرسه قسمت در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم

اولین قسمت سری فیلم اخراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی حبی الله کاسه ساز در سال 1386 اکران شد و بیش از دومیلیارد فروش گیشه داشت.دومین قسمت این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 1388 اکران شد و هشت میلیارد وپانصد میلیون فروش گیشه دان که با بیست میلیارد امسال برابری میکند.سومین قسمت این سری فیم در سال 1389 به پایان رسید و در نوروز 1390 اکران شد  که حدودا شش میلیارد فروش گیشه داشت که جزو پرفروش ترین فیلم های سال 90 بود.”اخراجی ها” ترکیبی از فیلم هایی با مضامین ارزشی، جنگی، کمدی، جاهلی،  لمپنی و عوام پسند است.موضوع اصلی فیلم جنگ و افرادی است که برخی داوطلبانه  و برخی از روی اجبار و ناخواسته به این معرکه وارد می شوند و سپس در قسمت  دوم به اسارت درمی آیند.

 

عوامل فیلم 

نویسنده وکارگردان: مسعود ده نمکی

تهیه کننده: حبیب الله کاسه ساز

موسیقی: فریدون شهبازیان،امیر توسلی،بهنام ابطحی

بازیگران: امین حیایی بازیگر فیلم درخونگاه ،محمد رضا شریفی نیا،اکبر عبدی،ارژنگ امیر فضلی ،نگار فروزنده،سپند امیر سلیمانی

 

 

تصاویری از فیلم 

دانلود فیلم اخراجی ها

 


اندکی درباره فیلم اخراجی ها 1(1386)

داستان درمورد چند جوان اراذل جنوب شهر است که یکی از انها به اسم مجید سوزوکی عاشق دختر پیرمردی به نام میرزا می‌شود، میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می‌داند،مجید تصمیم می‌گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می‌شوند.

میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می‌داند،مجید تصمیم می‌گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می‌شوند. برای حضور آنها در جبهه، مخالفت‌هایی وجود دارد اما با ضمانت میرزا و یکی دیگر از رزمنده‌ها آنها به پادگان آموزشی می‌رسند،مجید به همراه دسته‌ای از دوستان خودش به جبهه می‌روند. هدف هر کدام از افراد گروه به نوبه خود بامزه و با توجه به زمانی که فیلم داستان خودش را روایت می‌کند عجیب هستند. ماجراهایی که برای این گروه از رزمنده‌ها در سفرشان اتفاق می‌افتد و بازی بسیار خوب تمامی بازیگران، این فیلم را به یک طنز جنگی فراموش نشدنی تبدیل کرده‌است.

 

عوامل فیلم

نویسنده وکارگردان: مسعود ده نمکی

فیلمبردار: حسن پویا

تهیه کننده: حبیب الله کاسه ساز

موسیقی:  فریدون شهبازیان

تدوبن: رضا بهارانگیز

بازیگران: اکبر عبدی،امین حیایی،محمدرضاشریفی نیا،نگارفروزنده،ارژنگ امیرفضلی،جواد هاشمی

 

تصاویری از فیلم 

 

دانلود اخراجی های 1

 

لینک های دانلود اخراجی های 1 (1386)

1080p / 480p

 


اندکی درباره فیلم اخراجی های2 (1387) 

این فیلم د ردامه قسمکت اولذ اخراجی ها ساخته و در سال 1387 اکران شد،در اوایل فیلم عراقی ها اقدام به کشتن و مجروح کردن اسرا می کنند و اخراجی‌های اسیر شده را به اردوگاهی به سرپرستی رسول می برند.

در ادامه فیلم میبینیم که چند خانواده قصد سفر به مشهد با هواپیمارا دارند اما درمیان راه هواپیما توسط منافقین ربوده میشود و به سمت عراق هدایت میشود، آنها قصد دارند تا با اینکار مسافران را ترغیب به اعطای درخواست پناهندگی به عراق میکنند اما آنها برگه های پناهندگی را پاره کرده و شروع به خواندن سردود ای ایران میکنند.

 

عوامل فیلم

نویسنده وکارگردان: مسعود ده نمکی

فیلمبردار: حسن پویا

تهیه کننده: حبیب الله کاسه ساز

موسیقی: امیر توسلی

تدوبن: رضا بهارانگیز

بازیگران: اکبر عبدی،امین حیایی،محمدرضاشریفی نیا،نگارفروزنده،ارژنگ امیرفضلی،جواد هاشمی،شیلا خداداد،سیدجوادرضویان،مهراوه شریفی نیا

 

تصاویری از فیلم

یازیگران اخراجی های 2

 

لینک های دانلود اخراجی های 2 (1387)

 

 720p / 480p

 


اندکی درباره فیلم اخراجی های 3 (1390)

فیلم اخراجی های 3 روندی متفاوت از دوقسمت قبلی این سری دارد چرا که دوقسمت قبلی روایتگر داستان جنگ ایران و عراق بود اما این قسمت بیانگر اتفاقات روزمره ومدرن.

 

 در این قسمت میبینیم که بیست سال از دوران جنگ گذشته و حالا گروه اخراجی ها درگیر زندگی شخصی توام با سیاست شده اند زیرا تصمیم گرفته اند رئیس جمهور کشور شوند انها کاندید شده اند وهرکدام قصد دارند چهره کاندیدای دیگر را به هر نحوی شده خراب کنند و…. جالب است بدانید که یلم اخراجی‌ها با سه اعتراض در مورد نقض حق تألیف روبرو شد. محمد حسین جعفریان عنوان کرد که ده‌نمکی بدون اجازه شعری از او را که متعلق به بیست سال پیش است را در اخراجی‌ها ۳ استفاده کرده‌است. همچنین خبرها و عکس‌هایی منتشر شد که بیانگر کپی‌برداری پوستر فیلم اخراجی‌ها از اثر دیگری است. از سویی دیگر حمید طالب زاده در مصاحبه‌ای عنوان کرده که از ترانه <<همه چی آرومه>> او نیز بدون کسب اجازه در فیلم اخراجی‌ها استفاده شده‌است

 

عوامل فیلم

تهیه کننده،نویسنده وکارگردان: مسعود ده نمکی

فیلمبردار: حسن پویا

 موسیقی:  بهنام صفوی

تدوبن: محسن توکلی

بازیگران: اکبر عبدی،امین حیایی،محمدرضاشریفی نیا بازیگر فیلم سوفی و دیوانه ،نگارفروزنده،ارژنگ امیرفضلی،جواد هاشمی،رضا رویگری،نیما شاهرخ شاهی،لیلا اوتادی، بهنوش بختیاری

 

 

تصاویری از فیلم 

تیزر اخراجی های 3

 

لینکهای دانلود اخراجی های 3 (1390)

  480p