دانلود فیلم اسپنسر محرمانه(Spenser Confidential 2020) با لینک مستقیم

با چند کیفیت و کم حجم

Download new movie Spenser Confidential for direct

تریلر و گالری تصاویر اضافه شد

 

اندکی درباره ی فیلم Spenser Confidential 2020

این فیلم خارجی به کارگردانی پیتر برگ ساخته شده است.پیتر برگ هنرپیشه، فیلم‌ نامه‌ نویس، کارگردان و تهیه‌ کننده اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۸۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است. از فیلم‌ هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به وثیقه، کاپ لند (سرزمین پلیس ها)، اعتیاد به سفید بزرگ و آس های دودی اشاره کرد.

 

طبق ژانر فیلم (جنایی _ درام _ هیجانی)  با یک فیلم جنایی سر و کار داریم . فیلم از هیجان کافی نیز برخوردار است و وسط فیلم حوصله سر بر نیست . داستان فیلم درباره ی یک زندانی است که شخصیت اصلی داستان می باشد او قرار است از شهرشان خارج شود اما برای اخرین بار نزد مربی بوکس و دوست قدیمی خود آلن آرکین می رود و در انجا به او کمک میکند , وارد یک داستان جنایی می شود و نقش مامور و کاراگاه را انجام میدهد . وی (اسپنسر) قبلا پلیس بوده است و به دلیل مشکلاتی به زندان می افتد.

 

از داستان فیلم نیز میتوان دریافت که فیلم جذابی در انتظار ماست.این فیلم جدید ترین فیلم پیتر برگ محسوب میشود که در ان ستارگانی مانند مارک والبرگ و وینستون دوک در ان هنر نمایی می کنند.

 

 

عوامل ساخت

کارگردان:Peter Berg(پیتر برگ)

تهیه کننده(گان):نیل اچ. موریتز، توبی اسکر، مارک والبرگ، استفن لویسنون و پیتر برگ

بازیگران:مارک والبرگ در نقش کارآگاه اسپنسر، وینستون دوک در نقش هاوک، آلن آرکین در نقش هنری سیمولی، پست مالون، کیسی ونتورا، بوکیم وودبین و مارک مارون

 

 

گالری تصاویر

بازیگران اسپانسر محرمانه

 

Peter Berg کارگردان فیلم

Peter Berg  کارگردان فیلم اسپنسر محرمانه

 

لینک های دانلود

دانلود با کیفیت 480 / دانلود با کیفیت 720 / دانلود با فیلم 1080

لینک های دانلود به زودی به محض انتشار در این سایت قرار خواهد گرفت!

تریلر فیلم به زودی قرار خواهد گرفت.