دانلود فیلم بهشت گم شده (1398) با لینک مستقیم

دانلود با حجم کم و سه کیفیت

Download new movies beheshte gom shodeh for direct

گالری تصاویر اضافه شد

 

اندکی درباره ی فیلم بهشت گم شده

فیلم بهشت گم شده با کارگردانی حمید سلیمیان در ژانر اجتماعی در سال 89 تولید و سال 98 اکران(اواخر 97) شد. بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخنه اند در کار خود استعداد دارند و توانیسته اند به خوبی فضای فیلم را نمایش دهند . از ستارگانی که در این فیلم حضور داشته اند میتوان به افسانه پاکرو,افشین هاشمی,فرامرز قریبیان,نیره فراهانی, رویا شریف, محمدهادی قمیشی, افسانه اکبری , متین ستوده اشاره کرد.

 

صحنه های فیلم درون جنگل و فضای خوش آب و هوای شمال کشور فیلمبرداری شده است . داستان فیلم بهشت گمشده که ماجرای آن در جنگل اتفاق می افتد ماجرای دو کودک است که عیسی در تلاش است تا مشکل پریا را حل کند اما خود وارد ماجراهای جالب و عجیب می شود که….

 

داستان فیلم جذاب است و کارگردان با استعداد اقای حمید سلیمیان به خوبی داستان را به جلو پیش برده است. نویسندگی فیلم به دست دو نویسنده توانمند آقای حمیدرضا سلیمی و حمید سلیمیان نوشته اند. محمد صادق آذین (محمدصادق آذین تهیه‌کننده و مدیر تولید سینما اهل ایران است. وی مدیر تولید ۴۶ فیلم سینمایی بوده است.) تهیه کنندگی فیلم را بر عهده داشته است.

 

فیلم اجتماعی بهشت گم شده که بعد از 7-8 سال بعد از تولید اکران شد قطعا فیلمی زیبایی است . این فیلم که درباره ی مشکلاتی در اجتماع صحبت میکند فیلمی پر بازیگر می باشد. فیلم دارای نقطه ضعف هایی نیز می باشد. با اینکه فیلمبرداری فیلم را اقای اشکان اشکانی بدون عیب و عیراد انجام داده است اما فیلم از جذابیت کافی برخوردار نیست و تکراری بودن فضای پشت (بک گراند صحنه) که بیشتر در جنگل است چشم بیننده را خسته و زده میکند .

 

عوامل ساخت

کارگردان :حمید سلیمیان

تهیه کننده : محمدصادق آذین

نویسنده :حمیدرضا سلیمی و حمید سلیمیان

بازیگران: افسانه پاکرو , افشین هاشمی , فرامرز قریبیان(فیلم خروج) , نیره فراهانی , رویا شریف , محمدهادی قمیشی, افسانه اکبری , متین ستوده , کاوه خداشناس, محمدحسین خرسندی فر , محمدمهدی احدی, شکیبا فرمانی, یاشار سلیمانی و ریحانه شهرامی‌فر….

فیلمبردار (ها): اشکان اشکانی و حسین اسدی

موسیقی : امید رئیس دانا

تدوین: سارا آهنی و سپیده عبدالوهاب

تاریخ دقیق اکران: 7 اسفند 97 تا 98

 

گالری تصاویر

بازیگران کودک بازگشت به بهشت

 

فیلم بهشت گم شده