دانلود رایگان فیلم سینمایی بی صدا حلزون

دانلود اثر هنری بی صدا حلزون با کیفیت 1080p  720p   480p

download new movie bi seda halazoon for direct link

پخش آنلاین و تریلر فیلم همراه با لینک دانلود در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم بی صدا حلزون

فیلم سینمایی بی صدا حلزون اولین ساخته آقای بهرنگ دزفولی زاده می باشد همانطور که الاع دارید این فیلم اولین دومین فیلم در جشنواره فیلم فجر بود که بر روی سینما رفت  و استقبال زیادی از طرف مردم صورت گرفت .

 

آقای دزفولی که یکی از بهترین عکاسان  حرفه ی سینما است اینبار توانسته اثری جالب و دیدنی به سینما ارائه دهد و استقبال بیسابقه مردم از آن خستگی از تن به در کرهد است . خانم توسلی که نیز در فیلم کلمبوس بوده اند در این اثر نیز حضور فعال و جزو شخصیت های اصلی داستان هستند

 

هم چنین می توان اضافه کرد که این فیلم به عنوان یکی از فیلمهایی است که مختص به افراد ناشنوا می باشد . داستان فیلم نیز درباره ی خانواده ایی ناشنوا است که تصمیم دارند تا برای کودک خود حلزون بخرند اما دچاره تصمیمات عجیبی می شوند .

 

شاید توجه داشته باشید که مهران احمدی ومحسن کیایی بعد از ساخت ایران 2 دوباره در کنار یکدیگرهمکاری داشته اند .اما یکی دیگر از نقد های این فیلم آن است که فیلمنامه نویس همچنان سعی دارد تا بتواند فلش بک بزند و یادآور خاطرات گذشته نیز باشد و انتخاب بازیگران یکی دیگر از نقاط مثبت این فیلم است که همچنان ثابت هستند و ببینده در تلالو و سردرگمی باقی نمی ماند .

 

عوامل فیلم

کارگردان : بهرنگ دزفولی زاده

تهیه کننده : مرتضی شایسته

نویسنده : محمدرضا رهگذر

بازیگران : هانیه توسلی , مهران احمدی, محسن کیایی, پدرام شریفی ,بهنوش بختیاری نقش آفرین فیلم آستیگمات , علیرضا جلالی تبار

موسیقی :رضا شبیری

فیلمبرداری : محمدرضا جهان پناه

تدوین : سپیده عبدالوهاب

 

تصاویر فیلم بی صدا حلزون

 فیلم بی صدا حلزون

 

 بی صدا حلزون

 

قصه فیلم بی صدا حلزون