دانلود رایگان فیلم سینمایی عطر داغ

دانلود اثر زیبای سینمایی عطر داغ با کیفیت full hd

download new movie atre dagh for direct link

لینک دانلود همراه با تریلر فیلم در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم عطر داغ

فیلم سینمایی عطر داغ ساخته علی ابراهیمی بی شک یکی از فیلمهای پر مخاطبی خواهد بود که به اکران خواهد رسید این فیلم که قرار بود به جشنواره فجر راه پیدا کند اما به دلیل عقب افتاد تولیدنتوانست.

 

البته می توان به این اشاره کرد که این فیلم اولین ساخته آقای علی ابراهیمی می باشد.داستان ان درباره ی دختری بنام مریم است که بنا به دلایلی شبی را در بیرون از خانه سپری می کند .آقای ابراهیمی در یکی از نشست های خبر خود اعلام کرد که فیلم من با اندکی تاخیر مواجه شده است چرا که نمی تواند پاسخ صحیحی از سینما بگیرد و همین نیز باعث عقب افتادن کارها وبرنامه ریزی های فیلم شده است .

 

معرفی بازیگران

هم چنین می توان در این از حضور بازیگران معروفی همچون خاطره اسدی, شهرام حقیقت دوست, مهرداد صدیقیان ( که چندی پیش نیز با خانم خاطره اسدی در سریال تلویزیونی سقوط یک فرشته با هم به همکاری و ایفای نقش پرداخته بودند )بهاره کیان افشار وسینما تیرانداز ( بازیگر سریالهای تلویزیونی ستایش هیولا و دودکش می باشند ) حضور دارند .

 

هم چنین می توان به اقای شهرام حقیقت دوست بازیگر معروف و پرکار فیلم های سینمایی را ان برد .وی بازیگری خود را از سال 1373 با تلویزوین شروع به کار کرد .هم چینن بازی خوب اما کوتاهی را در فیلنم درخت گلابی ساخته داریوش مهر جویی بازی کرد همچنین وی در فیلl عطش توانست هم بازی بهرام رادان و فریبرز عرب یا  با فیلمنامه ایی از پیمان معادی حضور داشت .

 

عوامل فیلم

کارگردان : علی ابراهیمی

تهیه کننده : امیر شهاب رضویان

نویسنده : علی حمید نژاد علی شور ورزی

بازیگران :خاطره اسدی ,مهرداد صدیقیان, بهاره کیان افشار بازیگر فیلم گربه سیاه , شهرام حقیقیت دوست, شیوا مکی نیان ,سیما تیرانداز

تدوین : سارا آهنی

موسیقی : وحید زردی

فیلمبرداری : ساعد نیک ذات

 

تصاویر فیلم

عطر داغ

 

دانلود فیلم عطر داغ

 

داستان فیلم عطر داغ