دانلود رایگان فیلم سینمایی بی وزنی

دانلود اثر زیبای سینمایی بی وزنی به کارگردانی مهدی فرد قادری

download new movie bi vazni for direct link

لینک های دانلود افزوده شد

 

اندکی درباره ی فیلم بی وزنی

فیلم سینمایی بی زنی ساخته مهدی فرد قاری می باشد اینگونه که  به نظر می رسد فیلمبرداری این فیلم تاکنون تمام شده است و باید منتظر اکران آن باشیم . همانطور که پیش بینی می شود  میتواند فیلم جذابی باشد و مخاطبان زیادی را جذب کند .و انتظار دارند که فروش بینظیری نیز به همراه داشته باشد.

 

البته می توان گفت که دومین فیلم سینمایی مهدی فردقاری می باشد و پیش از این نیز با اثر هنری وی بنام جاودانگی رو به رو بودیم که توانست فیلمی قابل تامل و قبول برای طرفدارانش باشد. همچنین این فیلم توانست از لحاظ فرم فضایی و کارگردانی متفاوت محسوب شود.. در واقع می توان گفت که بی وزنی دومین اثر بلند و مفهومی فرد قادری می باشد.

 

این فیلم پارسال آماده بود و قرار بود در برنامه اکران سینما شهرستان ها و سینماهای تهران صورت بگیرد اما در جشنواره حاضر نشد و بر روی پرده رفت.هم چنین فرد قادری در یکی از نشست های خود از اعلام نارضایتی خود نسبت به اکران این فیلم صحبت کرد .

 

خلاصه کلی داستان

داستان فیلم مضمونی ملودرام واجتماعی دارد و کل قضیه ان در یک شب عرئسی اتفاق می افتد انگونه که مشخص است ممکن است فیلم قصه ایی زنانه به خود گرفته باشد ..با اینحال اطلاعات دقیق از آن در دسترسمان نیست ..اما فیلمبرداری و تولید آن پایان یافته است و زودی در سینما اکران خواهد شد .

 

عوامل فیلم

کارگردان : مهدی فردقاری

تهیه کننده : مرتضی شایسته

نویسنده : مهدی فردقاری

بازیگران : امیرعلی دانایی ,بهاره کیان افشار, جلال فاطمی ,نسیم ادبی ,تینا پاکروان ,یاسر جعفری ,سپیده مرادپور , افسانه بایگان ,شقایق فراهانی بازیگر فیلم پشت دیوار سکوت

موسیقی : پیام آزادی

تدوین : عماد خدابخش

فیلمبرداری : مهدی ایل بیگی

 

تصاویر فیلم

دانلود فیلم بی وزنی

 

بی وزنی

 

بازیگران فیلم بی وزنی