دانلود فیلم دارکوب با حجم کم و لینک مستقیم

کیفیت های 720p+1080p برای دانلود اضافه شد

همراه با توضیحات و کیفیت عالی

 

اندک توضیحاتی در مورد فیلم دارکوب

دارکوب فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی و  تهیه شده توسط سیدمحمود رضوی در سال 1396 است این فیلم داستان  روابط انسانی با افراد جامعه و رویارویی با معضلات جامعه از جمله اعتیاد را روایت میکند این فیلم نامرد ده سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی وششمین دوره جشنواره فیلم فجر شده بود که موفق به دریافت آن ها شد فیلم دارکوب به عنوان سومین تجربه فیلم بلند شعیبی یک فیلمه کاملا متفاوت با نگاه از زاویه دیگری به مبحث اعتیاد دارد  در دارکوب میتوان تمام معضلات مربوط به اعتیاد و مسائل پیرامونش را مشاهده کرد از حقارت فرد معتاد گرفته تا خود فروشی در موقعیت های مختلف به تصویر کشیده شده اند موضوع این فیلم به قلم حسین تراب نژاد و آزیتا ایرایی نوشته شده است و همچنین از کارگردان های جوان اخیر میتوان به بهروز شعیبی اشاره کرد.

 

فیلم زیبا و جذاب است که داستانی جالب دارد و می تواند شما را سرگرم کند . بازیگران مطرحی در فیلم ایفای نقش می کنند که یکی از نقاط قوت فیلم این قضیه می باشد .

 

معرفی عوامل فیلم

همچنین حضوره بازیگرانی شناخته شده و معروف با هنرنمایی فوق العاده ی  سارا بهرامی (روشن) , مهناز افشار ,امین حیایی(آقا زاده) ,هادی حجازی فر ,جمشید هاشم پور ,شادی کرم رودی, نگار عابدی ,ثریا حلی , آیته جاوید, طوفان مهردادیان, ندا عقیقی, اسدالله یکتا..

تهیه‌کننده: سیدمحمود رضوی

دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان

بازیگران: علی صلاحی

مدیر برنامه‌ریزی: امیر سلیمانی

جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک / مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق لواسانی / مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده / صدابردار: کامران کیان ارثی

 

از دیگر آثار بهروز شعیبی

میتوان به کارگردانی آثاری چون روز بلوا ,گلشیفته, اخرین روز سال ,پرده نشین, سیانور, ستاره روی زمین, میان ماندن و رفتن و در بازیگری میتوان به آثاری چون نامه های خیس قصه های یک زندگی اشاره کرد

 

عکس های بازیگران

دانلود فیلم دارکوب به همراه لینک مستقیم

 

دانلود فیلم دارکوب با حجم کم و کیفیت بالا