دانلود رایگان فیلم سینمایی دختر شیطان با کیفیت 4k

دانلود اثر زیبای سینمایی  دختر شیطان  کیفیت 1080p

download new movie devils daughter for direct link 

به محض پخش از شبکه نمایش خانگی لینک دانلود رایگان در سایت قرار خواهد گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم 

فیلم سینمایی دختر شیطان ساخته محمد قربان پور یکی دیگر از همکاری های سینما ایران و هند بعد از فیزمل سینمایی سلام بمبئی با حضور محمدرضا گلزار می باشد که اینبار نیز با مضمونی معمایی تر وارد سینما شده است .گوی کارگردان احساس کرده که شروع کار خود از سینمای مشترک و هند و ایران می تواند انتخاب خوبی باشد .اما همانگونه که می دانید سلام بمبی پیشی بالاتری نسبت به دختر شیطان دارد  چرا که حتی نتوانست تا همانند آن به فروش خوبی نیز دست پیدا کند .

 

هم چنین می توان در این فیلم  از حمید فرخ نزاد نام برد که نقش اصلی در فیلم را برعهده گرفته است و کارنامه خوبی در دهه 90 برای خود دارد  چرا که فیلم های خوبی همچون گشت ارشاد سامروایی در برلین و… در چندین فیلم به ایفای نقش پرداخته است البته گویا دختر شیطان در کنار آن نوعی ناچیز به حساب می آید .

 

خلاصه کلی داستان 

خبر برویم سر اصل مطب که داستان فیلم درباره دختر جوانی گویا دختر شیطان می باشد که از کارهای ناشایست پدرش قلبش به درد آمده و دوست دارد تا راهش را از او جدا کند .اما خداوند راهی در پیش روی وی می گذارد  که باید به یک انسان خداشناس و خوب سجده کند او نیز برای کمک دست به دامان (حمید فرخ نژاد ) می شود .

 

عوامل فیلم و تولید آن 

کارگردان : قربان محمد پور

تهیه کننده و نویسنده : قربان محمد پور

بازیگران : حمید فرخ نژاد (فیلم سامورایی در برلین ),ایشا گویتا ,جکی شروف ,گلشن گرور, سیمران میشکزوتی, محمدرضا شریفی نیا(فیلم خالتور ) ,فردین حفیظی

موسیقی : دلشاد شیخ

تدوین :  حسین زنده باف

فیلمبرداری :حسن پویا

 

تصاویر فیلم 

دانلود فیلم دختر شیطان

 

بازیگران فیلم دختر شیطان

 

کارگردان فیلم دختر شیطان