دانلود رایگان فیلم سینمایی دو زیست باکیفیت 1080p 720p 480p

دانلودفیلم سنیمایی دو زیست به کارگردانی برزو نیک نژاد

download  new movie dozist for direct link

تریلر فیلم با لینک دانلود در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم دو زیست

فیلم سینمای دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد می باشد .او همچنین کارگردانی چندین مجموعه تلویزیونی را نیز بر عهده داشته است از جمله از آنها می توان به مجموعه دردسرعلی عظیم 1و2 قرعه نیز اشاره کرد که بیشتر آن در تلویزیون بوده است .هم چنین می توان اضافه کرد که آقای برزگر دستیاری کارگردانی چندین فیلم تلویزیونی را نیز برعهده داشته است .

 

این  فیلم توانست نامزد کارگردانی جشنواره فیلم فجر را نیز به خود اختصاص دهد .بسیاری از منتقدان فکر می کنند این فیلم به دلیل روایت ضعیفی که دارد نمی توان لذت کافی از آن برد .البته می توان  این عنوان را اضافه کرد .فیلم به طور کلی پایان بندی مناسبی دارد و ببینده به طور می توان موضوع جذابی را از این فیلم دریافت کند .

 

هم چنین می توان از تهیه کننده پر کار فیلم آقای خانی نیز نام بود که بعد ازلونه زنبور به ساخت این فیلم پرداخت این اثر ژانر اجتماعی بود.

 

این فیلم که اعلام شده بود در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد یافت اما به ذلیل کارهای ناتمام و فیلمبرداری آن به تاخیر افتاد.هم چنین می توان گفت که فیلم دوزیست به عنوان یکی از سینمایی های پر بازیگر می باشد.دو زوج هنری آقای هادی حجازی فر و و جواد عزتی که در فیلمهای لاتاری و ماجرای نیمروز نقش به سزایی ایفا کرده بودند.

 

عوامل فیلم

کارگردان : برزو نیک نژاد

تهیه کننده : سعید خانی

نویسنده : برزو نیک نژاد

بازیگران : جواد عزتی بازیگر نقش اول فیلم خورشید  , هادی حجازی فر ,ستاره پسیانی ,مجید نوروزی, الهام اخوان, سعید پور صمیمی, مانی حقیقی ,پژمان جمشیدی

موسیقی : آرمان موسی پور

فیلمبرداری : علیرضا برازنده

تدوین : مهدی سعدی

 

تصاویر فیلم دو زیست

بازیگران فیلم دو زیست

 

دو زیست

 

پشت صحنه فیلم دو زیست