دانلود رایگان فیلم سینمایی راه رفتن روی سیم

دانلود اثر زیبای سینمایی راه رفتن روی سیم به کارگردانی احمدرضا معتضدی

download new movie rah raftan roye sim for direct link

لینک خرید به همراه لینک رایگان در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم راه رفتن روی سیم

فیلم سینمایی راه رفتن روی سیم به کارگردانی احدرضا معتضدی می باشد. وی که متولد سال 1340 میباشد وی کارگردانی آثار به نام و موفقی همچون سوء تفاهم, راه رفتن روی سیم ا,لزایمر, قاعده بازی ,دیوانه ای از قفس پرید, زشت و زیبا وهم چنین نویسندگی  هبوط ,زشت و زیبا  نیز می توان اشاره کرد .

 

جوایز فیلم

آقای معتضدی توانست با این فیلم بهترین جشنواره فیلم ف[ر را به خود اختصاص دهد و موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین نیز شد .. اقای معتضدی که چندین سال بود از حرفه خود دور افتاده بود توانست اینبار با این اثر زبیا گرد وغبار خوبی ایجاد کند .این اثر وی کاملا موفق بوده و هیچ گونه شباهتی به آثار قبلی وی ندارد و همین باعث می شود هیجان مخاطب برای دیدن فیلم بالا برود . و بر مخاطبان آن نیز  افزوده شود .

 

نقد منتقدان

هم چنین می توان در این فیلم به عمق داستان نیز پی برد که بازیگر به از هر گونه مشکلات از جمله مالی و مواد مخدر و مهاجرت اینبار با موضوعی خاص به جریان پرداخته است . بسیاری از منتقدان فکر میکنند که نکته عجیب این داستان این ست که که ابتدا کاراکتر با ساز وتنبک وارد صحنه می شود. و هم خودش نتیجه بسیار جالب و مهمی در تقابل با فیلم دارد .هم چنین می توان در این فیلم احمد مهران فر را نیز نام برد که به دلیل محبوبیت وی در سریال های تلویزیونی پایتخت و هم چنین فیلم های سینمایی کاتیوشا می توان نام برد که این فیلم به دلیل دنبال نکردن مخاطب زیادی جلوه خوبی نداشت .

 

عوامل فیلم

کارگردان : احمدرضا معتضدی

تهیه کننده : سعید سعدی

نویسنده : احمدرضا معتضدی

بازیگران : احمد مهران فر بازیگر فیلم مرده خور , حامد کمیلی, اندیشه فولادوند, هومن برق نورد ,سید مهراد ضیایی, رسول نجفیان, مریم بوبانی ,علیرضا استادی, علی باغفر

موسیقی : مجید انتظامی ,مسعود سخاوت دوست

 تدوین: مهدی سعدی ,سودابه سعیدنیا

 فیلمبرداری : امیر کریمی

 

تصاویر فیلم

راه رفتن روی سیم

 

دانلود فیلم راه رفتن روی سیم

 

داستان فیمل راه رفتن روی سیم

 

قصه فیلم راه رفتن روی سیم