دانلود رایگان فیلم سینمایی رفقای خوب

دانلود اثر زیبای فیلم سینمایی رفقای خوب با  حضور مرحوم جمیشید مشایخی

download new movie rofaghaye khob for direct link

لینک خرید آنلاین در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم رفقای خوب

فیلم سینمایی رفقای خوب ساخته مجید قاری زاده می باشد و در عین حال نیز نویسندگی آنرا نیز به عهده داشته است ..این فیلم را به جرات می توان یکی از فیلمهای به یاد ماندنی تاریخ سینمای ایران دانست .

 

هم چنین می توان گفت که در این فیلم بازیگران پیشکسوتی از جمله داریوش اسدزاده, جمشید مشایخی, رضا رویگری  احمدرضا اسعدی, نعیمه نظام دوست ,بیتا خردمند ومحمد کاسبی حضور دارند .

 

علاوه بر آن می توان گقت که رفقای خوب دهمین اثر فیلم سینمایی او است که اینبار به یک ژانر اجتماعی وملودرام پرداخته است.او هم چنین اثر جامعه پسند پدربزرگ را که  محصول1364  می باشدبه نمایش گذاشت .

 

نظر منتقدان

عده ایی از منتقدان اظهار نظر دارند که با ورود رفقای خوب به سینما ایران می توان سادگی و صمیمت عاری از اغراق را در زندگی افراد ببینید .و او  تمام تلاش خود را کرده تا یک اثر عامه پسند وارد عرضه سازد.

 

خلاصه داستان 

داستان فیلم درباره ی بازیگر پیشکوست و فعالی بوده است که قرار است  از او به عنوان بازیگر ساده زیست و فعال  تجلیل  شوند پس از آن  دوستان او سعی می کنند تا حسین عطایی را پیدا کنندو این اتفاق به کمک نوه ی او اتفاق می افتد . و این بهانه  می باشد برای جمع شدن آنها ودر یکدیگرتا خاطرات قدیمی خود را زنده کنند .آنها تلاش می کنند.

 

عوامل فیلم

کارگردان : مجید قاری زاه

تهیه کننده : مجید قاری زاده

نویسنده : مجید قاری زاده

بازیگران : جمشید مشایخی, محمد کاسبی, داریوش اسد زاده, عنایت بخشی ,نوید لایقی مقدم

موسیقی : ناصر چشم آذر

فیلمبرداری : فریدون شیردل

تدوین : کاوه ایمانی

 

تصاویر فیلم

تصاویر فیلم رفقای خوب

 

رفقای خوب

 

داستان فیلم رفقای خوب