دانلود فیلم ایرانی روشن با لینک مستقیم

دانلود فیلم با لینک مستقیم به زودی

توضیحات بروز و کامل شد

 

 

 

اندکی درباره ی فیلم روشن

روح الله حجازی از مدتی قبل پیش تولید ششمین فیلمش با نام روشن را آغاز کرده است. روح الله حجازی علاوه بر کارگردانی ، نویسندگی و تهیه کنندگی فیلم روشن را نیز برعهده دارد و پیش از این ساخت فیلم هایی چون اتاق تاریک ، مرگ ماهی ، هیهات، سبز به رنگ زمرد ، زندگی خصوصی آقا و خانم میم و در میان ابرها را برعهده داشته است.این فیلم دومین همکاری عطاران و بهرامی پس از فیلم پرفروش هزارپا است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی روشن به کارگردانی روح الله حجازی که از مدتی پیش آغاز شده بود در خیابان های تهران ادامه داشت و سیامک انصاری به عنوان آخرین بازیگر به فیلم اضافه شد و جلوی دوربین رفت. فیلمبرداری فیلم روشن که از پر لوکیشن ترین فیلم های سینمای ایران است به دلیل شرایط خاص این روزها و وجود بیماری در دکوری ساخته شده و با نکاتی ایمنی و بهداشتی ادامه دارد. رضا عطاران بازیگر اصلی فیلم میباشد.

طبق شنیده ها عطاران در این فیلم ایفاگر نقش متفاوتی نسبت به کارهای قبلی اش خواهد بود.

 

عوامل ساخت و تولید

کارگردان:روح الله حجازی

تهیه کننده:روح الله حجازی

نویسنده:روح الله حجازی

بازیگران:رضا عطاران بازیگر فیلم انفرادی ، سارا بهرامی، سیامک انصاری، مهدی حسینی نیا، مسعود میرطاهری، محمد ولی زادگان، ابراهیم عزیزی، علی رحیمی، حمیدرضا حیدری، هدیه آذیدهاک، امیر کیوان معصومی، محمد نیکبخت، با معرفی نازنین سهامی زاده و بازیگر خردسال سرگل لواسانی

جواد نوروزبیگی هم به عنوان مشاور پروژه در این فیلم حضور دارد.


گالری تصاویر

 

رضا عطاران

 

فیلم روشن