دانلود فیلم شاه ماهی با کیفیت بالا

با لینک مستقیم همراه با تریلر

Download New Movie Shah mahi for direct

تصاویری از بازیگران اضافه شد

 

اندکی درباره ی فیلم شاه ماهی

فیلم سینمایی شاه ماهی ، فیلمی درام _ اجتماعی _ فانتزی به کارگردانی نادر مقدس و  نویسندگی و تهیه کنندگی افسانه منادی می باشد که در سال 1398 با حمایت بنیاد سینمایی فارابی در ژانر فانتزی و اجتماعی در شمال کشور تولید گردیده و لوکیشن ان از جنگل ها و جاده های شمال تا خیابان های تهران خواهد بود .

 

به گزارش صبا این فیلم در مرداد 98 کلید خورده است. فیلم شاه ماهی داستان تارا و دوستانش است که در استانه ی ورود به دانشگاه هستند انها برای حل بهران عطا دوست دوران کودکیشان سفر پر ماجرایی را اغاز میکنند ….کارگردان این فیلم (اقای نادر مقدس نیز افزود: تمام سکانس های این فیلم به جلوی دوربین رفته و چند سکانس که زیر آب باید بازی شود باقی منده است که منتظر گرم شدن هوا برای اجرای ان سکانس ها هستیم.اقای مقدس همچنین گفت: سینما به یک نفس تازه دارد تا بتواند از تکرار فاصله بگیرد و جوانان را جذب خود بکند

 

نادر مقدس که کارگردان فیلم شور عشق نیز بود و در ان فیلم نقش اصلی را بهرام رادان و مهناز افشار انجام می دادند و نقش مهمی در پیشرفت این دو بازیگر و مشهور کردن انها داشت اکنون نیز قصد دارد با اوردن نوجوانان و جوانانی که تا کنون جلوی دوربین نرفته اند اموزش دهد و از انها استفاده کند تا فضای سینما پیشرفت کند. این فیلم در تابستان یا پاییز 99 به مرحله ی اکران عمومی میرسد.

 

 

عوامل ساخت

کارگردان: نادر مقدس

تهیه کننده: افسانه منادی

نویسنده: افسانه منادی

بازیگران:رومینا پهلوان، میثم مرادی، الهه موسوی، مانی عمران پور، محمد صادق یزدانی، همایون ارشادی و فریبا کوثری

مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی

صدابردار: فرشید احمدی

مدیر تولید: مهدی حیدری

طراح لباس: سمیه سنقری

طراح گریم: محمد رضا قومی

 

سال تولید:1398-1399

سال انتشار: 1399

 


گالری تصاویر

 

فیلمبرداری فیلم شاه ماهی

 

بازیگران شاه ماهی

 

لینک های دانلود

کیفیت 480 / کیفیت 720 / کیفیت 1080

به محض اکران لینک های دانلود قرار گرفته میشوند