دانلود فیلم سینمایی شنای پروانه  با سرعت بالا

دانلود اثر زیبای فیلم شنای پروانه با کیفیت 1080p 720p  480p

download new movie shenaye parvaneh for direct link

لینک دانلود در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم شنای پروانه 

فیلم سینمایی  شنای پروانه ساخته محمد کارت است که موفق شده است به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند .همانطور که میدانید تیزر این فیلم ایرانی به تازگی منتشر شده است .و در آن شاهد نمایش صحنه هایی از درگیری هستیم .

 

در این فیلم بازیگرانی همچون جواد عزتی که در فیلم آتابای به ایفای نقش پرداخته بود  و طناز طباطبایی که قبلا نیز با هم در فیلمهای زیادی از جمله ماجرای نیمروز همکاری داشته اند .اما می توان این مطلب را نیز اضافه کرد که آقای محمد کارت قبلا نیز در ساخت فیلم های سینمایی و مستند های دیگری مانند بختک معلق را نیز دارد .

 

نظر منتقدان 

نظر بسیاری از منتقدان این است که این فیلمنامه صحنه های قهرمان پرورانه ایی دارد و تمامی آن مسیر پیمودن های خود را در پیش می گیرد .بسیاری از منتقدان فکر می کنند که این  اثر از فیلمسازانی همچون هومن سیدی برگرفته شده است .

 

هم چنین  مهم ترین اثر غافلگیر کننده آن این است که توانسته مشکل فضا سازی آن را با توجه به داستان کوتاهش کاملا منطبق دهد و داستان را در حول محور وضعیت امرزوه جامعه پیش ببرد .

 

هم چنین بسیاری از آنها فکر می کنند که ذهیتی که این فیلم در مردم وسینما ایجاد کرده نشان از خود بزرگ بینی این افراد و ارازل اوباش دارد در حالی که جنین نیست و نشان می دهد که همه آن جور که نشان می دهند نیستند و شخصیت افراد با اعمال آنها مطابقت ندارد .

 

عوامل فیلم 

کارگردان: محمد کارت

تهیه کننده : رسول صدر عاملی

نویسنده : محمد کارت

بازیگران : امیر آقایی, طناز طباطبایی ,جواد عزتی,پانته آ بهرام نقش های اصلی فیلم خرگیوش  ,علی شادمان ,مه لقا باقری, نادر شهسواری, آبان عسکری

موسیقی : مسعود سخاوت دوست

فیلمبرداری :سامان لطیفیان

تدوین : اسماعیل علیزاده

تصاویر فیلم شنای پروانه 

دانلود فیلم شنای پروانه

 

داستان فیلم شنای پروانه

 

قصه فیلم شنای پروانه