فیلم سینمایی طلا با لینک دانلود رایگان

دانلود اثر زیبای سینمایی طلا به هنرنمایی هومن سیدی

download new movie gold foe direct link

لینک دانلود همراه با تیزر فیلم در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی  فیلم  طلا

فیلم طلا نشان دهنده بازگشت پرویز شهبازی به سینما پس از فیلم مالاریا است و از او انتظار داریم یک درام پرکشش که به شیوه کارگردان آرام آرام روایت میشود و زیر پوست تماشاگر میرود.

شخصیت‌ها به تدریج شکل می‌گیرند و شبیه فیلمنامه‌های دقیق شهبازی اطلاعات درباره هر کدام در روند فیلم به مخاطب داده می‌شود. منصور این‌بار کاراکتر بدبیار جهانی است که شهبازی ترسیمش می‌کند. شخصیتی که تا آن نقطه نهایی فیلم کامل با او نمی‌توانیم همراه بشویم. منصور ضربه را در همان سکانس آخر به مخاطب می‌زند.

در اجرا هم «طلا» فیلم تر و تمیزی از کار درآمده، استاندارد است، مثل «عیار ۱۴» یا «دربند» از لحاظ بصری شگفت‌ انگیز نیست اما چند تا سکانس خیلی خوب دارد از جمله سکانس رفتن به پناهگاه یا سکانس پایانی جنگل که قدرت کارگردانی پرویز شهبازی را بار دیگر به رخ می‌کشند.

 

اندکی در باره بازیگران اثر

بازیگران این فیلم نیز معروف هستند که با عث میشود مخاطب کشش بیشتری نسبت به فیلم داشته باشد
،این فیلم در رقابت با فیلم خانه پدری آماده است تا غزال طلایی هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم پارسی را دریافت کند.

در این دوره فیلم‌های سینمایی «قسم» (محسن تنابنده)، «طلا» (پرویز شهبازی)، «تختی» (بهرام توکلی)، «آستیگمات» (مجیدرضا مصطفوی)، «ناگهان درخت» (صفی یزدانیان)، «بنفشه آفریقایی» (مونا زندی)، «رضا» (علیرضا معتمدی)، «پرورشگاه» (شهربانو سادات)، «نشت» (سوزان ایروانیان)، «روزهای نارنجی» (آرش لاهوتی)، «بی‌حسی موضعی» (حسین مهکام)، «هفت و نیم» (جمشید و نوید محمودی) و«اتاق تاریک» (روح‌الله حجازی) در بخش رقابتی فیلم بلند سینمایی نمایش داده می‌شوند.

 

عوامل فیلم

نویسنده،تدوین و کارگردانی: پرویز شهبازی

تهیه کننده: رامبد جوان،محمد شایسته

 بازیگران: نگار جواهریان از بازیگران فیلم دوئت ،هومن سیدی،هدی زین العابدین،طناز طباطبایی،احترام برومند،مهرداد صدیقیان

موسیقی: ستار اورکی

فیلمبرداری: پیمان شادمان فر

 

تصاویر فیلم

پوستر فیلم طلا

طباطبایی و طلا