دانلود رایگان فیلم سینمایی عصر یخبندان با لینک مستقیم 

دانلود اثر زیبای سینمایی عصر یخبندان  به کارگردانی مصطفی کیایی 

download new movie asreyakhbandan for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود 

اندکی درباره ی فیلم 

فیلم سینمایی عصر یخبندان یکی دیگر از آثار زیبا و پر بیننده مصطفی کیایی  می باشد.او متولد سال 1355 در کرج است  و اولین رشته هنری خود را در سال 1373 در کرج به نمایش گذاشت  اما چندین سال طول کشید تا بتواند فیلم سینمایی بلند خود را به نمایش گذارد .دومین اثر بلند وی که بعد ظهر سگی سگی در سال 1389 نام داشت توانست مخاطبان زیادی را سمت خود جذب کند  واین اولین درخشش وی در تاریخ سینمای ایران بود . البته می توان به این اشاره کرد که شخصیت های فیلم از نگاه تماشاگر نه ترحم است و نه حمایت گرانه   که نکته عطف ان این است که باید نکته مثبت یا منفی بودن آنرا در نظر گرفت.

 

این فیلم دارای داستانی چند شخصیتی و در عین حال داستانی عامه پسند  است که توانسته کم و بیش مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کند با این حال بعضی از منتقدان نظرات منفی نسبت به ان دارند  و گمان می کنند  که ممکن فیلمنامه آن دچار اندکی مشکل شود چرا که کیایی خواسته در این بخش نیز با سرعت زیاد همانند خط ویژه مخاطب را با خود همراه سازد. اما یکی دیگر از مشکلات بارز و ریز بینانه فیلم تغییر چندباره لحن فیلم است که به یکدستی و روانی داستان صدمه وارد کرده است و بعضی از قسمت های ان می تواند  برای مخاطب کمیک به نظر آیداما حضور بازیگران  معروف و کاربلدی همچون مهتاب کرامتی بهرام رادان و فرامرز اصلانی باعث شده تا ریتینگ جذب این فیلم بالا برود .

 

عوامل فیلم وتولید آن 

کارگردان : مصطفی کیایی

تهیه کننده : منصور لشکری قوچانی

نویسنده : مصطفی کیایی

بازیگران : بهرام رادان ,مهتاب کرامتی, سحر دولتشاهی بازیگر فیلم چهارراه استانبول ,محسن کیایی ,مینا ساداتی, بابک بهشاد فرهاد اصلانی ,ژاله صامتی

موسیقی : آرامان موسی پور

تدوین : نیما جعفری جوزانی

فیلمبرداری : مهدی جعفری

 

تصاویر فیلم 

 

بازیگران فیلم عصر یخبندان

 

داستان فیلم عصر یخبندان

 

پشت صحنه فیلم عصر یخبندان