دانلود رایگان فیلم سینمایی قتل عمد

دانلود اثر زیبای سینمایی قتل عمد با معرفی نیلوفر استخری

download new movie ghatle amd for direct link

لینک دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم قتل عمد

فیلم سینمایی قتل عمد ساخته سعید دولتخانی می باشد که یکی از بهترین های تاریخ سینمای ایران نیز می باشد و آقای دولتخانی در فیلم ها و سریالهای تلویزیونی از جمله گوشه نشینان سایه  و فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه نیز اشاره کرد .

 

آقای دولتخانی حرفه سینمایی خود را ازسال 1385 در فیلم گناه من آغاز کرد .از فیلم نامه نویسی های او می توان دنیای پر امید سذیال تلویزیونی خط شکن بگو که رویا نیست قرنطینه وگناه من نیز اشاره کرد.یکی از ویژگی های مهم در حرفه ی سعید دولتخانی در زمان فعالیت خود در سینما در تلویزیون نیز مشغول بوده است.

 

هم چنین در این فیلم اقای محمد فیلی بازیگر پیشکسوت و هنرمند کشور که در سریال تلویزیونی مختارنامه نیز در نقش شمر حضور داشتند . محمد فیلی که حرفه ی خود را از سال 1329 آغاز کرده است و به گفته خودش از همان ابتدا علاقه ی شدیدی به بازیگری و کلاسهای بازیگری داشت .هم چنین ایشان در زمان خدمت سربازی خود نیز در سال 1349 با موسیقی آشنا شد و از طریق جناب عباس افشاریان برای بازی در یک تئاتر نمایشی نیز انتخاب شد .ایشان هم چنین در چهار فرزند دو دختر و دو پسر نیز دارند .

 

معرفی نیلوفر استخری

همانطور که می دانید شاهرخ استخری یک از بازیگران جوان و پر آوازه ی سینما می باشد و در سریال های تلویزیونی خوبی نیز مشارکت داشته اند . ایشان یک خواهر بنام نیلوفر استخری دارند که گفته می شود به عنوان بازیگر در این فیلم حضور داشته باشد .زیرا که نیلوفر استخری چندی پیش این خبر را در شکبه مجازی منتشر کرد.

 

عوامل فیلم

کارگردان : سعید دولتخانی

تهیه کننده : محمد احمدی

نویسنده : سعید دولتخانی

بازیگران : محمد فیلی (بازیگر فیلم منطقه پرواز ممنوع )

فیلم برداری :حسنعلی اسدی

 

تصاویر فیلم

داستان فیلم قتل عمد

 

داستان قتل عمد

 

بازیگران فیلم قتل عمد