دانلود رایگان فیلم سینمایی لونه زنبور با کیفیت های 1080p_720p_ 480p

دانلود اثر زیبای سینمایی لونه زنبور  با ژانری کمدی _ اجتماعی 

download new movie looneh zanbur for direct link

لینک دانلود رایگان با دو کیفیت اضافه شد

 

اندکی درباره ی فیلم 

فیلم سینمایی لونه زنبور ساخته برزو نیک نژاد و نویسندگی محسن کیایی می باشدکه فیلم که اثر آخر نیک نژاد می باشد توانست جدول فروش خوبی داشته باشد و پس از فیلم مصادره و لاتاری در جایگاه چهارم قرار بگیرد . که به ایفای نقش نیز در این فیلم پرداخته است .به طور کلی می توان این فیلم را نیز یکی از فیلمهای خوب و کاربلد دانست چرا که واقع مخاطب را پای تلویزوین می کشاند و هیجان زیادی برای تماشای آن به مخاطب می دهد. آقای نیک نژاد به خوبی توانسته است میان دو کاراکتر اصلی فیلم ارتباط خوبی برقرار کند  و مسیر  پر فراز و نشیب را در بین این دو ببینده جذاب و گیرا کند  .دو کاراکتر اصلی این فیلم  که پژمان جشمیدی و محسن کیایی هستند  به خوبی توانسته مکمل نقش یکدیگر باشند و به خوبی صحنه های  کمیک را به نمایش بگذارند .

 

با این حال بسیاری از منتقدان فکر می کنند  که لونه زنبور می تواند اثر متشکل از چند  فیلم مثل سن پطرزبوگ شیشو بش و چندین فیلم دیگر است .با این حال می توان پژمان جمشیدی و بازی اش در این فیلم را در نظر گرفت  جشمیدی که از دنیای فوتبال وارد سینما و بازیگری شده است توانسته هم مخاطبان زیادی داشته باشدو هم کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را به خود اختصاص دهد .

 

عوامل فیلم وتولید آن

کارگردان :برزو نیک نژاد

تهیه کننده : سعید خانی

نویسنده : محسن کیایی

بازیگران : هومن برق نورد, محسن کیایی, بهاره کیان افشار, پیام احمدی نیا ,رعنا آزادی ور, فرید سجادی حسینی,پژمان جمشیدی (تگزاس 1,2)

موسیقی : احسان بیراقدار

فیلمبرداری : روزبه رایگا

تدوین : نیما جعفری جوزانی

 

تصاویر فیلم 

 

بازیگران فیلم لونه زنبور

 

معرفی بازیگران فیلم لونه زنبور

 

پشت صحنه فیلم لونه زنبور