دانلود رایگان فیلم سینمایی ماهورا با کیفیت Full Hd

دانلود فیلم ماهورا به کارگردانی حمید زرگر نژاد

download new movie mahoora for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم همراه با لینک مستقیم دانلود 

 

اندکی درباره ی فیلم ماهورا

فیلم سینمایی و عاشقانه ماهورا سینمایی بلند  ساخته حمید زرگرنژاد می باشد.او هم چنین قبل از این فیلم عاشقانه نیز می باشد که یک کار فوق العاده به حسای می آمد زیرا که به دلیل ژانر کاملا خوب آن توانست نظر افراد زیادی را به خود جلب کند . زیرا که نویسندگی این اثر نیز بر عهده بهروز افخمی بوده است . اگر بخواهید راجب داستان کلی این فیلم بدانید این است که داستان براساس یک واقع تاریخی واقعی نگاشته شده است.

 

آقای زرگرپور در یکی از نشست های خود اعلام کردند که نام این فیلم قبلا به حلقه در خاک تعبیر شده بوداما بعد تصمیم گرفتند آن را به عنوان ماهوارا نام گذاری کند .و محسن تنابنده که قرار بود جزی از نقش اول این فیلم باشد بدلیل ضربه ایی که در روز فیلمبرداری دید و پای او ساقط شد از جلو دوربین کنار رفت و انها تصمیم گرفتند که ساعد سهیلی را به جای او قرار بدهند .و گفته می شود دقیقا کاربه جایی بوده است زیر سن وسال سهیلی به این نقش می خورد و در خور اوست.

 

خلاصه کلی داستان :

داستان این فیلم درباره ی جنگ دفاع مقدس است زمانی نزدیک مرز ایران کمین می کردند .و سعی در کشتن عده ایی زیادی  از مردم بی گناه را داشتند . زندگی عرب زبانها  دچار تغیراتی شد .. یکی از صحنه های حساس این فیلم قتل نامزد سمور در ابتدای فیلم است که او را داغان می کند .

 

عوامل فیلم

کارگردان : حمید زرگزنژاد

تهیه کننده :علیرضا جلالی حمید آخوندی

نویسنده : حمید زرگر نژاد

بازیگران : ساعد سهیلی بازیگر فیلم اتاق تاریک , میترا حجار, کامران تفتی ,بهاره کیان افشار, احمد کاوری, مهدی صبایی ,یوسف مرادیان, محسن افشانی, مونا فرجاد ,مالک سراج ,داریوش ارجمند

موسیقی : ستار اورکی

تدوین : کاوه ایمانی ,مژده قاجاریه

فیلمبرداری : مرتضی غفوری

 

تصاویر فیلم

ماهورا

 

دانلود ماهورا

 

بازیگران فیلم ماهورا

 

قصه فیلم ماهورا