دانلود رایگان فیلم سینمایی گربه سیاه

دانلود اثر زیبای سینمایی گربه سیاه با ژانری اجتماعی

download new movie ghorbeh siyah for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود

 

اندکی درباره ی فیلم گربه سیاه

فیلم سینمایی گربه سیاه ..به کارگردانی کریم بیگی و تهیه کنندگی بهرام رادان در سال 1398 و ساخت ایران می باشد . فیلمبردار این فیلم در مهرماه آغاز شد و پس از طی چندین پروسه کاری تولدی و فیلمبرداری آن در آذر ماه تموم شد .. و قرار است به زودی در سینما ها و نمایش خانگی اکران شود .

 

همانطور که می دانید بهرام رادان که از بهترین و قدیمی ترین بازیگران ایرانی میباشد وی متولد 8 اردیبهشت 1358 و متولد تهران می باشد.وی اولین فیلم سینمایی خود بنام آواز قو را با حضورو همکاری مهناز افشار انجام دادند و هم چنین موفق به دریافت کاندید تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد شد .که تونست در زمان خود مخاطبان زیاید داشته باشد و همین باعث محبوبیت وی در تاریخ سینمای ایران شد .

 

از فیلمهای پرفروش و محبوب وی می توان به شور عشق, آواز قو,  آبی  طلوع تاریک ساقی ,گاو خونی, عطش ,رز زرد با( بازی امین حیایی )می باشد .

 

معرفی کیا رکنی

هم چنین در این فیلم می توان به معرفی کیا رکنی نیز پرداخت که در سال 1398 به عنونا شرکت کننده برنامه عصر جدید حضور دارد و نتوانست به مرحله فینال راه پیدا کند . وی در این فیلم هم بازی علی اوجی, ترلان پروانه, بهرام رادان می باشد.داستان این فیلم جوانان دهه هشتادی و نوجوانانی را به تصویر می کشد که که هر کدام دچار تغییراتید ر روش زندگی خود می شود در مضمون این فیمل اینگونه آمده است ..( همه چیز از غروبی آغاز شد که دیگر دلگیر نبود )

 

عوامل فیلم

کارگردان : کریم امینی

تهیه کننده : بهرانم رادان

نویسنده : علی اصغری

بازیگران : ترلان پروانه بازیگر فیلم رقص روی شیشه , بهرام رادان ,آزاده سدیری, حسین پور کریمی, عیسی حسینی ,کیا رکنی, احمد کاوری, پیام احمدی نیا ,بهروز قادری, علی اوجی, ستایش رجایی نیا, بهاره کیان افشار ,علیرضا استادی ,حسین ملکی

 

تصاویر فیلم

بازیگران فیلم گربه سیاه

 

گربه سیاه

 

داستان فیلم گربه سیاه

 

پشت صحنه فیلم گربه سیاه