دانلود فیلم سینمایی پیشرفته 2019 Enhanced  با زیرنویس فارسی  

دانلود فیلم خارجی پیشرفته 2019 و سانسور شده 

download new movie Enhanced 2019  for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک دانلود در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم پیشرفته 2019 

فیلم سینمایی 2019 Enhanced  با ژانری اکشن و مهیج از بهترین فیلمهای سال 2019 به کارگردانی جیمز مارک یکی از مشهور ترین کارگردانان هالیودی ساخته شده و در کشور کانادا تولیدشده است. این فیلم در 24 اکتبر 2019 به طور علنی اکران شد و توانست مخاطبان زیادی در تمام زمینه های فیلمهای اکشن و خانوادگی وارد جامعه هنری کند.البته می توان گفت که این فیلم موفق به دریافت ارای منتقدان شده  و هم از طریق آرای مردمی بالای 63هزار و نمره 4.1 از 10  را از سایت IMBD دریافت کرده است.

 

نکته مهمی که ببینده را به تماشای این فیلم هیجانی باز می دارد غیر قابل پیش بینی بودن یکایک سکانسهای آن بوده و همین باعث دیده نشدن برخی نکات ضعیف آن در شکل گیری روایت فیلم برداریش و فضای اگزوتیک بودن فیلم که اجازه می دهد بیننده  با سادگی آن کنار آمده و روایت دیگر و خود پسندانه را جایگزین آن نکند. با این حال می توان گفت که فیلم پیشرفته 2019 نسبت به فیلمهای هم ژانر خود در سال 2019 میلادی امیدوارتر بوده و با کیفیت بهتری به مخاطب القا شد، که به گونه ی گریم دیجیتالی و قابل قبول تری به تصور از  فیلم داد.

 

داستان کلی 2019 Enhanced  

فیلم سینمایی پیشرفته 2019 داستان دختر جوان و زیبایی رویی را به تصویر می کشد که دارای توانایی های پیشرفته و خارق العاده می باشد اما او گاهی اوقات متوجه تعقیب خود از سوی برخی سازمان های دولتی شرور می شود و سعی در فرار دارد در این میان یک قاتل زنجیره ای پیشرفته تر تصمیم می گیرد، تا تمامی این افراد جهش یافته را دور هم جمع کرده و متحد شوند تا بتوانند  این سازمان شرور را از بین ببرند …

 

 

عوامل ساخت و تولید آن 

کارگردان و نویسنده : جیمز مارک

سازندگان : پیتر ون هورنر متیو نارمن جیمز مارک

بازیگران : آدریان هولمز آلانا بلا کریس مارک جورج تچرو

محصول کشور : کانادا

تاریخ انتشار : 2019

ژانر فیلم : اکشن ، علمی تخیلی

 

تصاویر فیلم

تصاویر فیلم 2019 Enhanced

 

بازیگران فیلم 2019 Enhanced

 

پشت صحنه فیلم 2019 Enhanced